Drążek Panharda ICON Tubular Rear Track Bar pomaga w wyśrodkowaniu osi tylnej w podniesionym Fordzie Bronco 2021-2023, umożliwiając większy skok zawieszenia i lepszą artykulację. Na jednym końcu znajduje się ogromny FK Rod End, a na drugim dual-durometer, bezsmarowa tuleja o wysokim kącie, co zapewnia najlepszą kombinację maksymalnego skoku i artykulacji, jednocześnie izolując i tłumiąc hałas drogowy oraz wibracje.
Ekskluzywna podwójna regulowana tuleja końca drążka ICON umożliwia szybkie i łatwe regulowanie długości drążka panharda w pojeździe, bez konieczności demontażu lub rozkładania drążka. Dzięki temu łatwo można skorygować położenie osi oraz precyzyjnie dostroić ustawienia toru jazdy przy każdej zmianie wysokości zawieszenia.
Drążek wykonany jest z giętego CNC 1¼ x .250 1026 DOM rury, z CNC frezowanymi gwintowanymi końcami i obudową tulei. Posiada wielostopniową powłokę proszkową w kolorze czarnym.
Wyrusz w trasę z pewnością, że Twoje komponenty zawieszenia są objęte ograniczoną dożywotnią gwarancją ICON.
Cechy i zalety
Pomaga uwolnić zawieszenie od blokad podczas ruchu i artykulacji tylnego zawieszenia
Wysokiej wytrzymałości, wyłożony PTFEFK Rod End dla maksymalnej artykulacji
Regulowany na pojeździe dla precyzyjnego ustawienia toru jazdy za pomocą podwójnej regulowanej tulei ICON
Bezzalicznikowa, podwójna tuleja o durometrze dla maksymalnej kątowości i izolacji hałasu