ICON Vehicle Dynamics V.S. 2.5 Series – wewnętrzny zbiornik przednich amortyzatorów coilover to wyjątkowa modernizacja przedniego zawieszenia dla Toyota 4Runner (2010-2024), Toyota FJ Cruiser (2010-2014) oraz Lexus GX460 (2010-2023).
Te regulowane coilvery pozwalają na regulację wysokości podniesienia w zakresie 0-3,5”, umożliwiając montaż większych, bardziej agresywnych kół i opon.Wydłużona długość amortyzatora zapewnia maksymalny skok zawieszenia w połączeniu z aftermarketowymi górnymi wahaczami, a dostosowane do pojazdu zaworowanie ICON, większa średnica amortyzatora (2,5”) oraz zwiększona powierzchnia tłoka w porównaniu do fabrycznych komponentów zapewniają doskonałą jakość jazdy i wydajność zawieszenia zarówno na drodze, jak i w terenie.
Zestaw zawiera sprężyny o podwyższonej sztywności, które wspierają dodatkowy ciężar akcesoriów, takich jak zderzaki czy wyciągarki, zapewniając właściwy poziom podniesienia zawieszenia w pojazdach z dodatkowymi modyfikacjami.
Dla optymalnego balansu sterowania pojazdu zaleca się połączenie z tylnymi amortyzatorami ICON 2.0 lub 2.5 Aluminum Series, co zapewni najlepsze wrażenia z jazdy dla Twojej Toyota 4Runner, FJ Cruiser lub Lexus GX460.
Cechy i korzyści
Regulowane coilvery umożliwiają podniesienie przodu pojazdu w zakresie 0-3,5”
Sprężyny o twardości 700 lb-in
Zwiększony skok zawieszenia oraz dostosowanie do pojazdu zapewniają niezrównaną jakość jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie
Wydłużona długość skoku wymaga montażu aftermarketowych górnych wahaczy przednich
Zaawansowana kontrola przy niskich prędkościach zmniejsza przechyły nadwozia i zwiększa stabilność podczas jazdy po asfalcie
Wysokiej jakości sprężyny ICON o podwyższonej sztywności zapewniają lepsze wsparcie dla dodatkowego obciążenia na przedniej osi (np. zderzaki, wyciągarki)
Korpus amortyzatora odporny na korozję (CAD-plated) oraz 7/8” tłoczysko
Łożyska FK Rod End zapewniają wydłużoną trwałość i minimalne ugięcie
Konstrukcja umożliwiająca pełny serwis, w tym revalving oraz odbudowę, co zapewnia niemal nieograniczoną żywotność
Prosty montaż typu "bolt-on" w fabrycznym punkcie mocowania amortyzatora