Amortyzatory ICON Vehicle Dynamics V.S. 2.5 Series z zewnętrznym zbiornikiem to doskonała modernizacja przedniego zawieszenia w pojazdach Toyota FJ Cruiser, 4Runner oraz Lexus GX.
Dedykowana charakterystyka tłumienia ICON zapewnia sportowe prowadzenie zarówno na drodze, jak i w terenie, a możliwość regulacji wysokości podniesienia w zakresie 0-3,5” umożliwia montaż większych, bardziej agresywnych kół i opon.
Dzięki większej średnicy amortyzatora (2,5”) oraz zwiększonej powierzchni tłoka w porównaniu do fabrycznych komponentów, zawieszenie oferuje lepszą zdolność tłumienia i wyjątkowy komfort jazdy w zróżnicowanych warunkach terenowych.
Zewnętrzne zbiorniki gwarantują optymalną wydajność, wydłużając czas skutecznego tłumienia bez względu na warunki i utrzymując niższą temperaturę pracy amortyzatorów podczas intensywnej eksploatacji.
Amortyzatory wyposażone są w zawór ICON CDC (Compression Damping Control), który umożliwia zewnętrzną regulację charakterystyki tłumienia w 10-stopniowej skali – od miękkiego po sztywne ustawienie.
Wzmocnione sprężyny ICON zapewniają lepsze wsparcie dodatkowego obciążenia wynikającego z montażu przednich zderzaków czy wyciągarek.
Wersje o wydłużonym skoku zwiększają zakres pracy zawieszenia, ale wymagają montażu aftermarketowych górnych wahaczy przednich w połączeniu z amortyzatorami coilover.
Aby uzyskać zbalansowaną kontrolę nad pojazdem, zaleca się zestawienie z tylnymi amortyzatorami ICON 2.0 Aluminum Series lub 2.5 Series, co zapewni najlepsze możliwe wrażenia z jazdy Twoją Toyotą lub Lexusem.
Cechy i korzyści
Regulowane amortyzatory coilover umożliwiają podniesienie przodu pojazdu w zakresie 0-3,5”
Wydłużony skok zawieszenia oraz dedykowana charakterystyka tłumienia zapewniają niezrównaną jakość jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie
Wersja o wydłużonym skoku wymaga montażu aftermarketowych górnych wahaczy przednich
Lepsza kontrola przy niskich prędkościach zmniejsza przechyły nadwozia i poprawia stabilność na asfalcie
Zewnętrzny zbiornik pomaga utrzymać niższą temperaturę pracy amortyzatorów podczas intensywnej jazdy terenowej
Technologia zaworu ICON CDC umożliwia 10-stopniową regulację tłumienia kompresji za pomocą pokrętła
Wysokiej jakości sprężyny ICON o zwiększonej twardości zapewniają lepsze wsparcie dodatkowego obciążenia na przedniej osi
Odporna na korozję powłoka CAD oraz wytrzymały trzpień o średnicy 7/8”
Łożyska FK Rod End gwarantują dłuższą żywotność i minimalne odkształcenia
Możliwość pełnej regeneracji – możliwość ponownego zaworowania, odbudowy oraz niemal nieograniczonej żywotności
Prosty montaż – konstrukcja typu bolt-in, pasująca do fabrycznych mocowań