Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej.

Para Amortyzatorów ICON RXT 3,0 Zeta ze Zbiornikami Piggyback F-150 SVT Raptor, Tył
ICON Vehicle Dynamics jest znany z szeroko zakrojonych prac badawczo-rozwojowych, które są wkładane w każdy produkt. Rewolucyjny rezultat tych badań wyróżnia ICON na tle standardów przemysłu off-road. Ford SVT Raptor był pierwszym seryjnie produkowanym pojazdem, zaprojektowanym i zbudowanym w celu wypełnienia luki między standardowym „pickupem” a off-roadowym pre-runnerem. Nowe amortyzatory 3.0 Zeta Piggyback Reservoir 3 Tube Bypass dla SVT Raptora firmy ICON były intensywnie testowane zarówno w warunkach terenowych, jak i na drodze przez kilka miesięcy, aby poprawić ogólną wydajność i komfort jazdy.
Tylne amortyzatory Zeta dla Ford SVT Raptor to prawdziwy amortyzator 3.0” (zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz) z trzema rurkami bypass. Są one dalekie od normy w porównaniu do tradycyjnych amortyzatorów bypass, które można spotkać w Trophy Trucks i innych pojazdach wyścigowych off-road. Każdy zawór bypassu ma określony projekt portu i jest indywidualnie wyposażony w różne sprężyny, aby zapewnić odpowiednią wydajność w każdym zasięgu ruchu amortyzatora. Te same zawory bypass mają tłumione ograniczniki zaworów, co zapewnia cichą i precyzyjną pracę. To oznacza brak klikających dźwięków, które występują przy uderzeniach w nierówności lub podczas jazdy po szosie.
Największa różnica między tymi amortyzatorami a standardowymi amortyzatorami bypass polega na „łatwej regulacji” pokręteł i wymiennych rurkach bypass. Pokrętła Easy to Adjust Hi Resolution Clicker nie wymagają użycia narzędzi do regulacji i mogą być dostosowywane w kilka sekund, umożliwiając przejście od komfortowej jazdy terenowej do sztywniejszych ustawień na drogach, zapewniając lepszą kontrolę podczas jazdy po górach lub holowania przyczepy. Kolejną unikalną cechą tych amortyzatorów są wymienne rurki bypass, które można wymienić podczas standardowej regeneracji, jeśli dojdzie do ich uszkodzenia, gdzie tradycyjny amortyzator bypass wymagałby całkowitej wymiany korpusu,
Cechy i korzyści
- 3.0 Zeta 3 Tube Bypass Rear Shocks z Piggyback Reservoir jako zamiennik OEM
- Pokrętła regulacyjne z wyczuwalnym kliknięciem, które oferują szybkie ustawienia bez potrzeby używania narzędzi
- Wysokiej przepustowości CNC frezowane spawane bloki bypass, zaprojektowane w celu zwiększenia przepływu płynów dla lepszej wydajności i precyzyjnego dostrojenia
- Zawory bypass o wysokiej rozdzielczości, zaprojektowane do zauważalnego dostosowywania tłumienia odbicia i kompresji
- Wymienne rurki bypass, które łatwo można wymienić w razie wgniecenia lub uszkodzenia
- Bezpośredni montaż w fabrycznym miejscu z łatwym dostępem do pokręteł regulacyjnych do dostosowywania ustawień
- Specjalnie zaprojektowane tłumione ograniczniki zaworów, zapewniające cichą i precyzyjną pracę bez standardowego głośnego „kliknięcia”, które występuje w innych markach
- Wielostopniowa powłoka z galwanizowanego kadmu z wypolerowanym i anodowanym wieńcem / końcówkami prętów
- UHMH frezowana osłona tłoczyska w standardzie z każdym zestawem
- Wyprodukowano w USA
SKU | IC-95200 |
---|---|
Model Ford | F-150 Raptor |
Generacja: | SVT 2010-2014 |
Producent | ICON |