Amortyzatory ICON Vehicle Specific (V.S.) 2.5 Aluminum Series zostały zaprojektowane i zbudowane, aby zapewnić Twojemu pojazdowi doskonałą wydajność w terenie oraz płynną jazdę po asfalcie. Te amortyzatory są specjalnie skonfigurowane dla każdego zastosowania pod względem długości i charakterystyki tłumienia. Jak wszystkie amortyzatory ICON, V.S. 2.5 Aluminum Series są w 100% rebuildowalne i w 100% dostosowywalne pod względem charakterystyki tłumienia.
W przypadku wersji piggyback i niektórych wersji z oddzielnym zbiornikiem, unikalne zastosowanie przez ICON frezowanego z aluminium 6061 kolektora, umieszczonego kilka cali poniżej górnej pokrywy amortyzatora, tworzy wewnętrzną strefę Bump Zone. Gdy jest wykorzystywana, zapewnia dodatkowe 20% siły tłumienia, co pomaga zapobiegać gwałtownemu dobiciu i poprawia kontrolę zawieszenia podczas szybkiej kompresji.
Zawór CDC ICON to zewnętrznie regulowany zawór, który ogranicza przepływ oleju do zbiornika, zapewniając 10 poziomów regulacji siły tłumienia kompresji.
Cechy i Korzyści
Technologia zaworu CDC ICON umożliwia 10 poziomów precyzyjnej regulacji kompresji za pomocą pokrętła
Jednoczęściowe, anodowane i ekstrudowane cylindry aluminiowe zapewniają doskonałą odporność na korozję i jednolite wykończenie
100% regenorowalne
100% z możliwością wystrojenia
Wewnętrzna strefa "Bump Zone" ICON zwiększa tłumienie o 20%, zapewniając większą kontrolę podczas maksymalnej kompresji
Konstrukcja z oddzielnym zbiornikiem poprawia odprowadzanie ciepła, redukując efekt zaniku tłumienia podczas długotrwałego użytkowania
Najwyższej jakości olej amortyzatorowy 5WT zapewnia stałą charakterystykę tłumienia w szerokim zakresie temperatur
Napełniona azotem konstrukcja monotube z zbiornikiem piggyback
Jednoczęściowy, progresywny tłok z indywidualnym dostrojeniem dla danego pojazdu, zapewniający niezrównane osiągi i komfort jazdy w terenie oraz na drodze
Hartowane indukcyjnie, chromowane tłoczysko amortyzatora o średnicy 7/8”
Łożyska sferyczne wyłożone PTFE oraz dedykowane dla pojazdu elementy montażowe
Elementy frezowane CNC z lotniczego aluminium 6061
Kompatybilny z liftem tylnego zawieszenia o 0-1” względem fabrycznej wysokości w większości modeli F-150
Wyprodukowano w USA
Nie pasuje do F-150 Tremor Nie pasuje do F-150 wyposażonego w BlueCruise Nie pasuje do F-150 wyposażonego w system Continuous Control Damping (CCD)