Zawieszenie ICON Vehicle Dynamics Stage 2 dla Ram 1500 2019-2023 zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności oraz kierowcach poszukujących doskonałej kontroli pojazdu i komfortu jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie.
Inżynierowie ICON skupili się na zwiększeniu skoku zawieszenia i zdolności tłumienia drgań, co przekłada się na lepsze prowadzenie pojazdu w każdych warunkach.
Zestaw zawiera 2,5” coilovery ICON z wewnętrznym zbiornikiem, które zapewniają doskonałe chłodzenie i wyjątkową jakość jazdy. Sprężyny ICON zostały zaprojektowane w celu optymalizacji pracy zawieszenia w całym zakresie skoku.
Coilovery pozwalają na regulację prześwitu o 2-3” z przodu, umożliwiając montaż większych i bardziej agresywnych kół oraz opon. Dzięki wydłużonej konstrukcji zwiększa się skok przedniego zawieszenia, poprawiając osiągi w terenie.
Górne wahacze rurowe Delta Joint wzmacniają konstrukcję zawieszenia, poprawiają trwałość i zwiększają kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster) względem fabrycznych wartości, co pozwala na prawidłową regulację geometrii przy podniesionym zawieszeniu.
Tylne sprężyny o podwójnym stopniowaniu oferują miększą charakterystykę pracy przy standardowym obciążeniu, a także utwardzone wsparcie przy większym obciążeniu. Pozwalają one na zwiększenie prześwitu o 1,5”, wyrównując wysokość przodu i tyłu pojazdu.
Tylne amortyzatory ICON 2.0 Aluminum Series posiadają wewnętrzny zbiornik i zostały dostrojone pod konkretną specyfikację Ram 1500, co zapewnia doskonałą równowagę osiągów przodu i tyłu pojazdu.
Zawieszenie ICON Vehicle Dynamics Stage 2 to doskonały wybór dla kierowców, którzy chcą zwiększyć możliwości swojego pickupa zarówno na drodze, jak i w terenie.
Technologia Delta Joint
Wahacze górne w tym systemie wykorzystują opatentowane przeguby Delta Joint marki ICON.
Delta Joint to wytrzymały przegub kulowy o dużym kącie pracy, który łączy trwałość klasycznego przegubu kulowego z wydajnością uniballa.
Tradycyjne uniballe dobrze sprawdzają się pod względem zakresu ruchu, jednak są bardziej narażone na czynniki zewnętrzne, co może wpływać na ich trwałość w codziennym użytkowaniu.
Przegub Delta Joint posiada cynkowaną obudowę zapewniającą odporność na korozję, a uszczelniona konstrukcja skutecznie chroni wnętrze przed zanieczyszczeniami.
Metalowa konstrukcja oraz możliwość smarowania wydłużają żywotność przegubu, jednocześnie zapewniając cichą i płynną pracę.
Dzięki większemu zakresowi ruchu niż tradycyjny przegub kulowy, Delta Joint łączy zalety uniballa i klasycznego sworznia, oferując maksymalną trwałość i lepszą pracę zawieszenia w terenie.
Cechy i korzyści
- Zwiększony skok zawieszenia i poprawiona jakość jazdy względem fabrycznego zawieszenia, bez wpływu na zdolność holowania
- Amortyzatory przednie i tylne dostrojone do specyfiki pojazdu dla lepszego tłumienia drgań i kontroli nad pojazdem
- Regulowane coilovery umożliwiają podniesienie przodu o 2-3” względem fabrycznej wysokości
- Korpusy amortyzatorów coilover o średnicy 2,5”, pokryte powłoką CAD odporną na korozję, wyposażone w tłoczyska o średnicy 7/8”
- Górne wahacze rurowe (Tubular Upper Control Arms) z przegubami Delta Joint dla większej wytrzymałości, trwałości i szerszego zakresu regulacji geometrii zawieszenia
- Tylne amortyzatory ICON 2.0 Aluminum Series z wewnętrznym zbiornikiem i polerowanymi tłoczyskami 5/8”
- Tylne sprężyny o podwójnym stopniowaniu poprawiają komfort jazdy i wydajność zawieszenia, zapewniając 1,5” podniesienia tyłu
- Elementy CNC wykonane z aluminium lotniczego 6061
- Łożyska FK rod end zapewniają długą żywotność i minimalne odchylenia podczas pracy zawieszenia
- 100% system bolt-on – bez wiercenia, cięcia czy spawania podczas montażu
- Wyprodukowano w USA
Nie pasuje do RAM TRX