Zawieszenie ICON Vehicle Dynamics Stage 5 do Forda Bronco 2021-2023 to zaawansowany system terenowy, który oferuje maksymalny skok zawieszenia, wyjątkową jakość jazdy i doskonałą kontrolę pojazdu zarówno na drodze, jak i w ekstremalnych warunkach terenowych.
Zestaw zawiera precyzyjnie dostrojone amortyzatory coilover z zewnętrznymi zbiornikami oleju, które umożliwiają regulację wysokości zawieszenia:
- 3-4 cale z przodu
- 2-3 cale z tyłu (dla 4-drzwiowych modeli bez pakietu Sasquatch)
Amortyzatory z zewnętrznymi zbiornikami oleju zapewniają:
- Większą objętość oleju i lepsze odprowadzanie ciepła – zapobiega przegrzewaniu się zawieszenia
- Minimalizację ryzyka kawitacji, eliminując spadki wydajności tłumienia
- Stabilną wydajność amortyzatorów nawet przy dużych prędkościach w trudnym terenie
Tylne amortyzatory montowane w orientacji „sztycą do góry”, w połączeniu z progresywnymi sprężynami ICON o potrójnej charakterystyce, zapewniają:
- Maksymalny skok tylnego zawieszenia
- Najlepszą możliwą jakość jazdy zarówno na asfalcie, jak i w terenie
Maksymalny skok zawieszenia i gotowość na większe opony
- 11,5 cala skoku zawieszenia z przodu
- 14 cali skoku zawieszenia z tyłu (przy zastosowaniu opon 35x12.50)
- Możliwość stosowania opon 37” i większych – wymaga opcjonalnych ograniczników skoku (sprzedawane oddzielnie)
- W modelach bez pakietu Sasquatch konieczne jest usunięcie fabrycznych belek przeciwwypadkowych (crash bars)
- ICON oferuje zestaw High Clearance Crash Bar, który umożliwia montaż większych opon przy zachowaniu ochrony
Zaawansowana konstrukcja i trwałość
- Precyzyjnie obrabiane komponenty CNC z aluminium lotniczego 6061 – lekkość i wytrzymałość
- Korpusy amortyzatorów pokryte odporną na korozję powłoką CAD
- Łożyska sferyczne z powłoką PTFE – większa trwałość i minimalne tarcie
- Dolne mocowania drążków CNC z wytrzymałego stopu – większa odporność na uderzenia
Rurowe górne wahacze – precyzyjna korekta geometrii zawieszenia
Zestaw Stage 5 zawiera rurowe górne wahacze, które zapewniają:
- Korekcję kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster) – lepsza stabilność pojazdu
- Patentowany przegub Delta Joint PRO – zapewnia do 90° ruchu, zwiększając elastyczność zawieszenia i jego pracę w trudnym terenie
Regulowane rurowe dolne wahacze tylne – lepsza artykulacja i prześwit
- Większa wytrzymałość i prześwit w porównaniu do fabrycznych elementów
- Regulacja kąta pochylenia tylnego mostu (pinion angle) – poprawia pracę wału napędowego
- Gumowe tuleje o podwójnej twardości oraz masywne końcówki FK – połączenie swobody ruchu z komfortem jazdy
Łatwa instalacja i możliwość ustawienia
- 100% Bolt-on – brak konieczności wiercenia, cięcia czy spawania
- Możliwość regeneracji i ustawienia – amortyzatory można serwisować i dostosowywać do indywidualnych potrzeb
Cechy i korzyści
- Poprawiona wydajność zawieszenia i komfort jazdy w porównaniu do fabrycznego zawieszenia
- Maksymalny skok zawieszenia:
- 11,5 cala z przodu
- 14 cali z tyłu (przy zastosowaniu opon 35”)
- Dedykowane amortyzatory coilover z zewnętrznymi zbiornikami oleju – zapewniają doskonałe tłumienie i kontrolę nad pojazdem nawet w ekstremalnych warunkach
- Regulowana wysokość zawieszenia:
- 3-4 cale z przodu
- 2-3 cale z tyłu (dla 4-drzwiowych modeli bez pakietu Sasquatch)
- Łożyska sferyczne z powłoką PTFE – większa trwałość i minimalne tarcie
- Precyzyjnie obrabiane komponenty CNC z aluminium lotniczego 6061 – lekkie i wyjątkowo wytrzymałe
- Korpusy amortyzatorów pokryte odporną na korozję powłoką CAD oraz sztyce o średnicy 7/8 cala
- Progresywne sprężyny ICON o potrójnej charakterystyce – zapewniają:
- Lepszą płynność jazdy
- Większą odporność na dobijanie zawieszenia
- Lepszą pracę zawieszenia w terenie
- Dolne mocowania drążków CNC z wytrzymałego stopu – większa wytrzymałość i odporność na uderzenia
Rurowe górne wahacze – precyzyjna korekta geometrii zawieszenia
- Większa wytrzymałość i trwałość – idealne do jazdy w trudnym terenie
- Korekcja geometrii zawieszenia:
- Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster) – poprawia stabilność jazdy
- Kąt pochylenia koła (camber) – zapewnia lepszą przyczepność i równomierne zużycie opon
- Patentowany przegub Delta Joint PRO (U.S. Pat. 10,731,700) – umożliwia do 90° ruchu, zwiększając elastyczność zawieszenia
Rurowe dolne wahacze tylne – większa artykulacja i wytrzymałość
- Zwiększona wytrzymałość i prześwit w porównaniu do fabrycznych komponentów
- Regulacja kąta pochylenia tylnego mostu (pinion angle) – poprawia działanie wału napędowego
- Gumowe tuleje o podwójnej twardości oraz masywne końcówki FK – zapewniają połączenie swobody ruchu z komfortem jazdy
Łatwa instalacja i możliwość ustawienia
- 100% Bolt-on – brak konieczności wiercenia, cięcia czy spawania
- Możliwość regeneracji i ustawienia – amortyzatory można serwisować i dostosowywać do indywidualnych potrzeb
Made in USA
Nie pasuje do Bronco Raptor