Zestaw zawieszenia ICON Vehicle Dynamics Stage 8 do Ford Bronco 2021-2023 to najwyższej klasy system zawieszenia, który oferuje maksymalny skok kół, doskonałą jakość jazdy oraz niezrównaną wydajność zarówno na drodze, jak i w terenie.
Regulowane amortyzatory coilover z zewnętrznymi zbiornikami oleju i elektroniczną regulacją tłumienia CDEV pozwalają na błyskawiczne dostosowanie zawieszenia do aktualnych warunków. System umożliwia regulację prześwitu:
3-4 cale z przodu
2-3 cale z tyłu(dla 4-drzwiowych modeli bez pakietu Sasquatch)
Tylne amortyzatory są zamontowane w orientacji „shaft-up” i wyposażone w unikalne potrójne sprężyny progresywne, które maksymalizują skok zawieszenia oraz poprawiają komfort jazdy. Zewnętrzne zbiorniki oleju zwiększają objętość płynu i powierzchnię odprowadzania ciepła, zapobiegając przegrzewaniu i zaniku tłumienia podczas intensywnej jazdy w terenie.
System ICON Intelligent Control (IIC) dynamicznie dostosowuje charakterystykę zawieszenia do warunków terenowych, zapewniając natychmiastowe i precyzyjne dopasowanie. Kierowca może sterować ustawieniami bezprzewodowo za pomocą aplikacji IIC na smartfonie, a po skonfigurowaniu system działa automatycznie bez potrzeby ingerencji użytkownika.
Regulacja kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster) i kąta pochylenia koła (camber)
Patentowany przegub Delta Joint PRO (U.S. Pat. 10,731,700) – umożliwia do 90° ruchu, zapewniając maksymalną artykulację zawieszenia
Wytrzymała aluminiowa konstrukcja zapewniająca trwałość i odporność na ekstremalne warunki terenowe
Tylne drążki zawieszenia – maksymalna artykulacja i precyzyjna regulacja
Dolne aluminiowe wahacze tylne – poprawiają artykulację osi tylnej i umożliwiają regulację kąta pochylenia tylnego mostu (pinion angle)
Górne regulowane aluminiowe wahacze tylne – optymalizują prześwit przy zbiorniku paliwa podczas maksymalnej artykulacji
Regulowany drążek panharda – poprawia geometrię tylnego zawieszenia i pozwala na dokładne ustawienie osi tylnej dla każdej wysokości liftu
Dodatkowe informacje
Zawieszenie ICON Stage 8 zapewnia do 11,5 cala skoku zawieszenia z przodu i 14 cali z tyłu(dla opon 35x12.50”). Może być bezpiecznie stosowane z oponami 37” i większymi, jeśli używane są opcjonalne ograniczniki skoku (sprzedawane oddzielnie).
W modelach bez pakietu Sasquatch fabryczne belki zderzeniowe muszą zostać usunięte w celu zamontowania opon 35” i większych. ICON oferuje zestaw High Clearance Crash Bar, który pozwala na zachowanie funkcjonalności belek zderzeniowych przy większych oponacch
Cechy i korzyści
Poprawiona wydajność zawieszenia i komfort jazdy w porównaniu do fabrycznego zawieszenia
Skok zawieszenia: do 11,5” z przodu / 14” z tyłu przy zastosowaniu opon 35”
Amortyzatory coilover z zewnętrznymi zbiornikami oleju, dostrojone specjalnie do danego pojazdu, zapewniają doskonałe tłumienie i kontrolę nad pojazdem, nawet w ekstremalnych warunkach
Technologia zaworu CDE umożliwia regulację tłumienia kompresji z poziomu wnętrza pojazdu oraz automatyczne dostosowanie ustawień dzięki ICON Intelligent Control (IIC)
ICON Intelligent Control (IIC) wykorzystuje czujniki przeciążeń i ruchu nadwozia do monitorowania warunków jazdy i natychmiastowego dostosowania ustawień zawieszenia
Regulowane coilovery pozwalają na zwiększenie prześwitu o 3-4” z przodu i 2-3” z tyłu(dla 4-drzwiowych modeli bez pakietu Sasquatch)
Łożyska sferyczne wyłożone PTFE oraz dedykowane elementy montażowe
Elementy wykonane z aluminium lotniczego 6061, obrabiane metodą CNC
Amortyzatory coilover z korpusami pokrytymi powłoką CAD odporną na korozję, wyposażone w wałki o średnicy 7/8”
Sprężyny ICON o unikalnej potrójnej charakterystyce progresywnej(triple-rate) zapewniające najlepszą równowagę między komfortem a nośnością
Dolne wahacze tylne z aluminium frezowanego CNC, zwiększające artykulację zawieszenia i umożliwiające regulację kąta nachylenia tylnego mostu (pinion angle)
Górne regulowane wahacze tylne – zapewniają większy prześwit przy zbiorniku paliwa i redukują opory zawieszenia
Regulowany drążek panharda – poprawia pracę zawieszenia podczas skoku i artykulacji, umożliwiając precyzyjne ustawienie tylnej osi