Zawieszenie ICON Vehicle Dynamics Stage 3 dla Forda Bronco 2021-2023 wyposażone jest w precyzyjnie wykonane, specjalnie dostrojone amortyzatory coilover z wewnętrznym zbiornikiem, które zapewniają maksymalny możliwy skok zawieszenia oraz doskonałą jakość jazdy i osiągi zarówno na drodze, jak i w terenie. Te amortyzatory coilover umożliwiają również regulację wysokości prześwitu, oferując 2-3” podniesienia z przodu i 1,25-2,25” z tyłu względem fabrycznego zawieszenia 4-drzwiowych Bronco wyposażonych w pakiet Sasquatch.
Aby dostosować zawieszenie do większego skoku i podniesienia, zestaw Stage 3 zawiera górne wahacze z frezowanego aluminium, które umożliwiają regulację kątów caster i camber bez demontażu oraz są wyposażone w opatentowany Delta Joint PRO, zapewniający do 90 stopni swobody ruchu. Tylne amortyzatory są montowane w orientacji odwróconej (shaft-up) i współpracują z unikalnymi, potrójnie progresywnymi sprężynami ICON, co pozwala osiągnąć maksymalny skok zawieszenia tylnej osi i najlepszą możliwą jakość jazdy.
Ten system zawieszenia zapewnia do 11,5" skoku zawieszenia z przodu i 14" z tyłu przy użyciu opon 35x12.50. Może być bezpiecznie używany z oponami 37” i większymi, jeśli zastosowane zostaną opcjonalne ograniczniki skoku (sprzedawane osobno).
Cechy i korzyści
- Poprawiona wydajność zawieszenia i komfort jazdy w porównaniu do fabrycznego układu
- Do 11,5" skoku zawieszenia z przodu i 14” z tyłu przy montażu opon 35”
- Amortyzatory coilover z wewnętrznym zbiornikiem, specjalnie dostrojone do danego modelu pojazdu, zapewniające doskonałą amortyzację i kontrolę nad pojazdem
- Regulowane amortyzatory coilover umożliwiają podniesienie przodu o 2-3” i tyłu o 1,25-2,25” względem fabrycznego zawieszenia 4-drzwiowych Bronco z pakietem Sasquatch
- Sferyczne łożyska PTFE i mocowania zaprojektowane specjalnie do danego zastosowania
- Komponenty CNC wykonane z aluminium lotniczego 6061
- Korpusy amortyzatorów coilover powlekane odporną na korozję powłoką CAD, wyposażone w wałki o średnicy 7/8”
- Sprężyny ICON o unikalnej, potrójnie progresywnej charakterystyce zapewniające optymalną pracę tylnego zawieszenia
- Dolne mocowania CNC z wysokowytrzymałego stopu
- Górne wahacze z aluminium lotniczego zapewniają dodatkową wytrzymałość, trwałość i regulację kątów wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster) oraz pochylenia koła (camber) dla optymalnej stabilności pojazdu
- Wahacze wyposażone w opatentowany Delta Joint Pro (U.S. Pat. 10,731,700), oferujący 90 stopni swobody ruchu
- Wyprodukowano w USA
Bronco Everglades będzie miał lift przodu od 1,5 do 2,5 cala powyżej fabrycznej wysokości.
Nie pasuje do Bronco Raptor