System zawieszenia ICON Vehicle Dynamics Stage 3 dla Ford Bronco 2021-2023 wykorzystuje precyzyjnie wykonane, specjalnie strojone amortyzatory coilover z wewnętrznym zbiornikiem, zapewniając maksymalny skok zawieszenia oraz doskonałą jakość jazdy i wydajność zarówno na drodze, jak i w terenie. Te coil-overy umożliwiają regulację wysokości prześwitu, pozwalając na podniesienie przodu o 2-3” i tyłu o 1,25-2,25” względem fabrycznej wysokości w 4-drzwiowych Bronco wyposażonych w pakiet Sasquatch.
Aby dopasować się do zwiększonego skoku i wysokości zawieszenia, zestaw Stage 3 zawiera górne aluminiowe wahacze o billetowej konstrukcji, które umożliwiają regulację kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster) oraz kąta pochylenia koła (camber). Wahacze wykorzystują opatentowany przegub Delta Joint PRO, zapewniający do 90 stopni swobody ruchu.
Tylne coil-overy zostały zamontowane w układzie odwróconym (shaft-up) i wyposażone w unikalne, progresywne sprężyny o podwójnym stopniowaniu, opracowane przez ICON, które zapewniają dodatkową nośność dla osób często przewożących ciężkie ładunki, jednocześnie zachowując doskonałe właściwości jezdne na asfalcie i w terenie.
Ten system zawieszenia oferuje do 11,5" skoku przedniego zawieszenia i 14" skoku tylnego zawieszenia w połączeniu z oponami 35x12.50. Może być również bezpiecznie używany z oponami 37” i większymi przy zastosowaniu opcjonalnych ograniczników skoku (sprzedawanych oddzielnie).
Cechy i korzyści: • Zwiększona wydajność zawieszenia i lepsza jakość jazdy w porównaniu do fabrycznego układu. • Skok zawieszenia do 11,5" z przodu i 14" z tyłu przy zastosowaniu opon 35”. • Specjalnie strojone amortyzatory z wewnętrznym zbiornikiem dla lepszej kontroli tłumienia i stabilności pojazdu. • Regulowane coilovery pozwalające na podniesienie przodu o 2-3" oraz tyłu o 1,25-2,25" względem fabrycznej wysokości w 4-drzwiowych Bronco z pakietem Sasquatch. • Sferyczne łożyska z powłoką PTFE oraz dedykowane elementy montażowe. • Komponenty wykonane z obrabianego CNC aluminium lotniczego 6061. • Korpusy amortyzatorów pokryte odporną na korozję powłoką CAD oraz wyposażone w wały o średnicy 7/8". • Sprężyny ICON o unikalnej, dwustopniowej charakterystyce, zwiększające nośność w pojazdach z dodatkowym obciążeniem. • Wysokowytrzymałe, obrabiane CNC dolne mocowania amortyzatorów. • Górne aluminiowe wahacze zapewniające większą wytrzymałość, trwałość oraz możliwość regulacji kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster) i kąta pochylenia koła (camber). • Górne wahacze wyposażone w opatentowany przegub Delta Joint Pro (U.S. Pat. 10,731,700) umożliwiający do 90 stopni swobody ruchu. • 100% montaż bez konieczności wiercenia, cięcia czy spawania. • Wyprodukowano w USA