System zawieszenia ICON Stage 4 wykorzystuje precyzyjnie wykonane, specjalnie strojone amortyzatory coilover z zewnętrznymi zbiornikami, zapewniając maksymalny skok zawieszenia oraz doskonałą jakość jazdy i wydajność zarówno na drodze, jak i w terenie. Regulacja wysokości prześwitu pozwala na podniesienie przodu o 2-3” i tyłu o 1,25-2,25” względem fabrycznej wysokości w 4-drzwiowych Bronco z pakietem Sasquatch.
Aby zapewnić niezmienną wydajność amortyzatorów nawet przy intensywnej jeździe w trudnym terenie, Stage 4 dodaje zewnętrzne zbiorniki do amortyzatorów ICON Coilover. Zewnętrzne zbiorniki znacząco zwiększają objętość oleju i powierzchnię odprowadzania ciepła, co zapobiega przegrzewaniu i powstawaniu kawitacji, chroniąc układ przed utratą skuteczności tłumienia.
Aby dopasować się do zwiększonego skoku i wysokości zawieszenia, zestaw Stage 4 zawiera górne aluminiowe wahacze o billetowej konstrukcji, które umożliwiają regulację kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster) oraz kąta pochylenia koła (camber). Wahacze wykorzystują opatentowany przegub Delta Joint PRO, zapewniający do 90 stopni swobody ruchu.
Tylne coil-overy zostały zamontowane w układzie odwróconym (shaft-up) i wyposażone w unikalne, progresywne sprężyny o potrójnym stopniowaniu, które zapewniają maksymalny skok zawieszenia oraz najwyższą jakość tłumienia zarówno na asfalcie, jak i w terenie.
Ten system zawieszenia oferuje do 11,5" skoku przedniego zawieszenia i 14" skoku tylnego w połączeniu z oponami 35x12.50. Może być również bezpiecznie używany z oponami 37” i większymi przy zastosowaniu opcjonalnych ograniczników skoku (sprzedawanych oddzielnie).
Cechy i korzyści:
Zwiększona wydajność zawieszenia i lepsza jakość jazdy w porównaniu do fabrycznego układu.
Skok zawieszenia: do 11,5" z przodu / 14” z tyłu przy zastosowaniu opon 35”.
Specjalnie strojone coilovery z zewnętrznym zbiornikiem z przodu i z tyłu, zapewniające doskonałe tłumienie i kontrolę nad pojazdem, nawet w trudnych warunkach.
Regulowane coilovery umożliwiają podniesienie przodu o 2-3" i tyłu o 1,25-2,25” względem fabrycznej wysokości w 4-drzwiowych Bronco z pakietem Sasquatch.
Łożyska sferyczne z powłoką PTFE oraz specjalnie zaprojektowane mocowania.
CNC frezowane komponenty z aluminium lotniczego 6061.
Korpusy amortyzatorów pokryte powłoką CAD odporną na korozję i wyposażone w tłoczyska o średnicy 7/8”.
Sprężyny ICON o unikalnej konstrukcji trzystopniowej zapewniające płynną pracę tylnego zawieszenia.
Wysokowytrzymałe dolne sworznie CNC.
Billetowe górne wahacze zapewniające większą wytrzymałość, trwałość i możliwość regulacji kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster) oraz kąta pochylenia koła (camber) dla optymalnej prowadzenia pojazdu.