System Zawieszenia ICON Vehicle Dynamics Stage 6 dla Forda Bronco 2021-2023 oferuje precyzyjnie wykonane, niestandardowo dobrane amortyzatory coilover z zewnętrznymi zbiornikami, wyposażone w CDC Valve, zapewniające maksymalny skok zawieszenia oraz doskonałą jakość jazdy i wydajność zawieszenia zarówno na drodze, jak i w terenie. Te amortyzatory pozwalają również na regulację wysokości zawieszenia, zapewniając 2-3" podniesienia z przodu i 1,25-2,25” podniesienia z tyłu w porównaniu do standardowego modelu Bronco 4-drzwiowego z pakietem Sasquatch. Zewnętrzne zbiorniki znacznie zwiększają objętość oleju w amortyzatorach i powierzchnię odprowadzania ciepła, co pomaga w zapobieganiu przegrzewaniu się i kawitacji przy intensywnym użytkowaniu, co może prowadzić do utraty wydajności amortyzatorów, zapewniając utrzymanie wysokiej wydajności przy dużych prędkościach w trudnym terenie. System Stage 6 wyposażony jest także w wyłącznie oferowane przez ICON zawory regulacji tłumienia kompresji CDCV, umożliwiające precyzyjne ustawienie wydajności zawieszenia. CDC Valve reguluje przepływ płynów pod wpływem kompresji, umożliwiając idealne dostosowanie tłumienia, niezależnie od warunków — od jazdy po drodze, przez powolne pokonywanie skał, po szybkie przemierzanie pustyni.
Aby pomieścić zwiększony skok zawieszenia i wysokość podniesienia, zestaw Stage 6 jest wyposażony w rurowe górne wahacze, które zapewniają korekcję kąta nachylenia kół oraz wyposażone są w nasz opatentowany Delta Joint PRO, który pozwala na 90 stopni swobody ruchu. Rurowe tylne dolne wahacze wykorzystują łożyska bez smaru o podwójnej twardości po jednej stronie oraz masywne rod endy FK po drugiej stronie, zapewniając doskonałą kombinację swobodnej artykulacji i komfortu jazdy. Amortyzatory coilover z tyłu montowane są w pozycji z trzonem do góry i wyposażone w unikalne, zaprojektowane przez ICON progresywne, dwustopniowe sprężyny o zwiększonej nośności, które zapewniają dodatkową pojemność ładunkową dla tych, którzy często obciążają swoje Bronco dodatkowym sprzętem, zachowując doskonałą wydajność zarówno na drodze, jak i w terenie.
Ten system zawieszenia jest zaprojektowany, aby zapewnić do 11,5" skoku zawieszenia z przodu i 14" skoku zawieszenia z tyłu przy użyciu opon 35X12.50. Może być bezpiecznie używany z oponami 37" i większymi, jeśli zostaną zastosowane opcjonalne ograniczniki podróży do góry (sprzedawane osobno).
Cechy i korzyści
Poprawiona wydajność zawieszenia i jakość jazdy w porównaniu do fabrycznego układu
Do 11,5" skoku zawieszenia z przodu i 14" z tyłu przy użyciu opon 35”
Specjalnie dostrojone amortyzatory coilover z zewnętrznymi zbiornikami z przodu i z tyłu, zapewniające doskonałe tłumienie i kontrolę pojazdu, nawet przy intensywnym użytkowaniu
Amortyzatory coilover wyposażone w zawory CDC umożliwiające 10 ustawień regulacji tłumienia kompresji, od miękkiego do twardego
Regulowane amortyzatory coilover pozwalają na podniesienie pojazdu o 2-3" z przodu i 1,25-2,25" z tyłu w porównaniu do standardowego Bronco 4-drzwiowego z pakietem Sasquatch
Łożyska sferyczne wyłożone PTFE oraz dedykowane akcesoria montażowe
Części CNC wykonane z aluminium klasy lotniczej 6061
Odporne na korozję, pokryte powłoką CAD korpusy amortyzatorów coilover z trzpieniami o średnicy 7/8”
Sprężyny coilover zaprojektowane przez ICON z unikalnym dwustopniowym tylnym projektem sprężyn z wyższymi współczynnikami sprężystości dla ciężej wyposażonych Bronco
Wysokiej wytrzymałości stalowe wkładki do dolnych pinów, wykonane w technologii CNC
Rurowe górne wahacze (UCAs) zapewniające dodatkową wytrzymałość, trwałość oraz korekcję geometrii zawieszenia dla lepszej prowadzenia
Wahacze UCAs wyposażone w opatentowane Delta Joint PRO (patent USA 10,731,700) z 90 stopniami swobody ruchu