Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej.

Zestaw Zawieszenia ICON Ford Bronco 2-3'' Lift, Stage 7, Billet, Sprężyny HD (z pakietem Sasquatch)
System Zawieszenia ICON Vehicle Dynamics Stage 7 dla Forda Bronco 2021-2023 charakteryzuje się precyzyjnie wykonanymi amortyzatorami typu coilover z zewnętrznymi zbiornikami i niestandardowo dobranymi zaworami, które umożliwiają uzyskanie maksymalnego skoku zawieszenia oraz doskonałej jakości jazdy i wydajności zawieszenia zarówno na drodze, jak i poza nią. Te amortyzatory umożliwiają również regulację wysokości zawieszenia, co pozwala na uzyskanie 2-3” podniesienia z przodu i 1,25-2,25” podniesienia z tyłu w porównaniu do standardowego modelu 4-drzwiowego Bronco z pakietem Sasquatch. Zewnętrzne zbiorniki znacznie zwiększają objętość oleju w amortyzatorach oraz powierzchnię rozpraszania ciepła, co pomaga w zapobieganiu przegrzewaniu i kawitacji przy intensywnym użytkowaniu, co mogłoby prowadzić do utraty wydajności amortyzatorów. Dzięki temu zapewniona jest stała wydajność amortyzatorów podczas jazdy po trudnym terenie z wysoką prędkością. W zestawie znajdują się zawory CDC, które kontrolują przepływ płynów pod kompresją, umożliwiając uzyskanie idealnego ustawienia amortyzatorów – niezależnie od tego, czy poruszasz się po ulicy, wolno pokonując przeszkody, czy szalejesz po pustyni na pełnym gazie.
Aby pomieścić zwiększony skok i wysokość zawieszenia zapewnioną przez amortyzatory ICON, zestaw Stage 7 zawiera rurowe górne wahacze, które oferują korekcję kąta pochylenia osi (caster) oraz wyposażone są w nasz opatentowany Delta Joint PRO, pozwalający na swobodny ruch aż do 90 stopni. Stage 7 obejmuje również pełny zestaw rurowych tylnych łączników, w tym górne łączniki oraz regulowany drążek panharda ICON. Dodatkowe górne łączniki zaprojektowane zostały w taki sposób, aby zapewnić odpowiedni prześwit od zbiornika paliwa podczas maksymalnej artykulacji i wyposażone są w łożyska bez smarowania oraz ogromne FK rod ends, podobnie jak dolne łączniki. Regulowany drążek panharda wyposażony jest w naszą podwójnie twardą, bezsmarową tuleję oraz FK rod end, a także umożliwia regulację na pojeździe, co pozwala na precyzyjne ustawienie tylnej osi Bronco w zależności od wysokości podniesienia. Tylne amortyzatory zamontowane są w orientacji trzpieniem do góry i posiadają unikalne trójstopniowe sprężyny ICON, które zapewniają maksymalny skok zawieszenia z tyłu oraz najlepszą jakość jazdy.
Ten system zawieszenia został zaprojektowany w celu zapewnienia do 11,5” skoku zawieszenia z przodu i 14” skoku zawieszenia z tyłu przy użyciu opon 35X12,50. Może być bezpiecznie stosowany z oponami 37” i większymi, jeśli używa się opcjonalnych ograniczników skoku (sprzedawanych osobno).
Cechy i korzyści
- Poprawiona wydajność zawieszenia i jakość jazdy w porównaniu do standardowego modelu
- Do 11,5" skoku zawieszenia z przodu / 14" z tyłu przy zastosowaniu opon 35”
- Amortyzatory typu coilover z zewnętrznymi zbiornikami, precyzyjnie dostosowane do pojazdu, zapewniające doskonałe tłumienie i kontrolę nad pojazdem, nawet przy intensywnym użytkowaniu
- Amortyzatory wyposażone w zawory CDC umożliwiające 10 ustawień regulacji tłumienia kompresji, od miękkiego do twardego
- Regulowane amortyzatory pozwalają na uzyskanie 2-3” podniesienia z przodu i 1,25-2,25” podniesienia z tyłu w porównaniu do standardowego 4-drzwiowego Bronco z pakietem Sasquatch
- Łożyska kulowe wyłożone PTFE i specjalnie dobrane elementy montażowe
- Komponenty z frezowanego aluminium klasy lotniczej 6061 obrabiane numerycznie CNC
- Korozjoodporne korpusy amortyzatorów z powłoką CAD i trzpieniami o średnicy 7/8”
- Sprężyny coilowe zaprojektowane przez ICON, wyposażone w unikalny trójstopniowe tylne sprężyny
- Wysokiej wytrzymałości elementy łączników frezowane numerycznie z zastosowaniem stopu metali
- Rurowe górne wahacze (UCAs) zapewniające dodatkową wytrzymałość, trwałość i korekcję ustawienia osi w celu lepszej prowadzenia
- Wahacze górne wyposażone w opatentowany Delta Joint Pro (U.S. Pat. 10,731,700) z możliwością 90 stopni pełnej artykulacji
- Rurowe dolne łączniki tylne poprawiające artykulację tylnej osi i umożliwiające regulację kąta wału napędowego
- Regulowane rurowe górne łączniki tylne poprawiające prześwit od zbiornika paliwa przy maksymalnej artykulacji i dodatkowo zmniejszające blokowanie zawieszenia
- Regulowany drążek panharda pozwala na usunięcie blokad w trakcie podróży tylnego zawieszenia i artykulacji oraz umożliwia precyzyjne ustawienie tylnej osi pojazdu na miejscu
- 100% system montażu na fabrycznych punktach - instalacja nie wymaga wiercenia, cięcia ani spawania
- Wyprodukowano w USA
Nie pasuje do Bronco Raptor
SKU | IC-K40017T |
---|---|
Model Ford | Bronco |
Generacja: | po 2020 |
Producent | ICON |