Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej.

Zestaw Zawieszenia ICON Ford Bronco 2-3'' Lift, Stage 8, Rurowe Wahacze, Sprężyny HD (z pakietem Sasquatch)
System zawieszenia ICON Vehicle Dynamics Stage 8 dla Forda Bronco 2021-2023 wyposażony jest w precyzyjnie wykonane, indywidualnie dostrojone amortyzatory zewnętrzne z regulacją CDEV (Compression Damping Electronic Valve), które zapewniają maksymalny skok zawieszenia oraz doskonałą jakość jazdy i wydajność zawieszenia zarówno na drodze, jak i w terenie. Amortyzatory te umożliwiają również regulację wysokości zawieszenia, co daje możliwość podniesienia o 2-3” z przodu i 1.25-2.25” z tyłu w porównaniu do standardowego Bronco 4-drzwiowego z pakietem Sasquatch. Zewnętrzne zbiorniki znacząco zwiększają objętość oleju w amortyzatorach oraz powierzchnię rozpraszania ciepła, co pomaga zapobiegać przegrzewaniu i kawitacji podczas intensywnego użytkowania, które może prowadzić do zjawiska tzw. wygasania amortyzacji, zapewniając utrzymanie wydajności amortyzatorów przy dużych prędkościach i w trudnym terenie.
System zawieszenia z najwyższej półki firmy ICON oferuje szybkie, precyzyjne elektroniczne strojenie amortyzatorów, które odbywa się na bieżąco, niezależnie od prędkości i terenu. Dzięki temu możesz skupić się na prowadzeniu pojazdu, podczas gdy Inteligentne Sterowanie ICON (IIC) odczytuje teren i dokonuje niemal natychmiastowych zmian w ustawieniach amortyzacji za pomocą zaworu CDEV w każdym indywidualnym amortyzatorze. System można kontrolować bezprzewodowo za pomocą aplikacji IIC w telefonie, a po skonfigurowaniu działa on bez konieczności ingerencji kierowcy.
W zestawie Stage 8 znajdują się wahacze górne z frezowanego aluminium, które zapewniają regulację kąta wyprzedzenia i kąta pochylenia na pojeździe i są wyposażone w opatentowane Delta Joint PRO, pozwalające na swobodny ruch do 90 stopni. Wahacze tylne z frezowanego aluminium zostały zaprojektowane w celu uwolnienia zawieszenia od zblokowań, umożliwiają regulację kąta ośki napędowej oraz poprawiają prześwit w okolicach zbiornika paliwa podczas maksymalnej artykulacji. Wyposażone są w bezsmarowe przeguby oraz masywne przeguby FK. Regulowany drążek panharda również wyposażony jest w bezsmarowy przegub o podwójnej twardości oraz przegub FK, a także pozwala na regulację w pojeździe, umożliwiając precyzyjne ustawienie tylnej osi w zależności od wysokości podniesienia.
Tylne amortyzatory CDEV zamontowane są w orientacji z tłoczyskiem do góry i posiadają unikalne progresywne sprężyny dwustopniowe ICON, które zapewniają większą nośność, co jest idealne dla osób często obciążających swoje Bronco dodatkowymi akcesoriami, zachowując przy tym doskonałą wydajność zarówno w terenie, jak i na drodze.
System zawieszenia został zaprojektowany w celu zapewnienia do 11,5” skoku zawieszenia z przodu i 14” z tyłu, przy użyciu opon 35X12.50. Można go bezpiecznie używać z oponami 37” i większymi, jeśli zastosuje się opcjonalne ograniczniki skoku (sprzedawane osobno).
Cechy i korzyści
- Poprawiona wydajność zawieszenia i jakość jazdy w porównaniu do fabrycznego zawieszenia
- Do 11,5" skoku zawieszenia z przodu / 14” skoku zawieszenia z tyłu przy użyciu opon 35”
- Amortyzatory zewnętrzne dostrojone specjalnie do pojazdu z regulacją, zapewniające doskonałą amortyzację i kontrolę nad pojazdem, nawet przy intensywnym użytkowaniu
- Technologia CDE Valve (Compression Damping Electronic Valve) umożliwia regulację twardości amortyzacji w pojeździe oraz aktywną regulację za pomocą systemu ICON Intelligent Control (IIC)
- ICON Intelligent Control (IIC) używa wbudowanych czujników do monitorowania sił G i ruchu podwozia pojazdu, a także ustawień użytkownika, aby aktywnie wprowadzać niemal natychmiastowe zmiany w ustawieniach twardości amortyzacji
- Regulowane amortyzatory coilover umożliwiają 2-3" podniesienia z przodu oraz 1,25-2,25” podniesienia z tyłu w porównaniu do standardowego Bronco 4-drzwiowego z pakietem Sasquatch
- Przeguby kulowe wyłożone PTFE oraz specjalistyczne akcesoria montażowe
- Komponenty wykonane z aluminium klasy lotniczej 6061, precyzyjnie obrabiane CNC
- Korozjoodporne, pokryte powłoką CAD korpusy amortyzatorów zewnętrznych z prętami o średnicy 7/8”
- Sprężyny coilover zaprojektowane przez ICON, z unikalnym progresywnym systemem sprężyn tylnego zawieszenia, o zwiększonych wartościach sprężyn dla bardziej wyposażonych Bronco
- Wysokowytrzymałe, obrabiane CNC dolne bolce drążków
- Wahacze górne z frezowanego aluminium dla zwiększonej wytrzymałości, trwałości i regulacji kąta wyprzedzenia oraz kąta pochylenia w pojeździe dla lepszej jakości jazdy
- Wahacze górne wyposażone w opatentowany Delta Joint PRO (U.S. Pat. 10,731,700), oferujący 90 stopni pełnej artykulacji
- Wahacze tylne z frezowanego aluminium poprawiają artykulację tylnego zawieszenia i umożliwiają regulację kąta ośki napędowej w pojeździe
- Regulowane tylne wahacze górne poprawiają prześwit nad zbiornikiem paliwa przy maksymalnej artykulacji i pomagają usunąć zblokowania zawieszenia
- Regulowany drążek panharda pomaga uwolnić zawieszenie od zblokowań podczas ruchu tylnego zawieszenia i oferuje regulację tylnej osi w pojeździe
- 100% system typu bolt-on - brak konieczności wiercenia, cięcia lub spawania przy montażu
- Wyprodukowano w USA
Nie pasuje do Bronco Raptor
SKU | IC-K40018T |
---|---|
Model Ford | Bronco |
Generacja: | po 2020 |
Producent | ICON |