Zestaw zawieszenia ICON Vehicle Dynamics Stage 5 do Toyoty Tundra 2022-2024 bazuje na systemie Stage 4, wzbogacając go o tylne amortyzatory V.S. 2.0 Aluminum Series ze zbiornikami zewnętrznymi. Ten system zapewnia lepsze osiągi zarówno na drodze, jak i w terenie, zwiększoną efektywność odprowadzania ciepła w tylnych amortyzatorach oraz poprawioną geometrię zawieszenia i możliwość podniesienia przodu pojazdu, co pozwala na montaż opon o średnicy do 35 cali. W zestawie znajduje się również kombinacja przednich amortyzatorów coilover V.S. 2.5 Series z wewnętrznymi zbiornikami oraz górnych wahaczy z frezowanego aluminium, a także zestaw obniżający drążek stabilizatora przedniego zawieszenia.
Regulowane przednie amortyzatory coilover V.S. 2.5 Series pozwalają na podniesienie przodu pojazdu w zakresie od 1,25 do 3,5 cala w stosunku do fabrycznej wysokości. W połączeniu z górnymi wahaczami z frezowanego aluminium umożliwiają zastosowanie większych i bardziej agresywnych konfiguracji kół i opon. Specjalnie dobrane długości i charakterystyka tłumienia amortyzatorów, zwiększona średnica korpusów do 2,5 cala oraz większa powierzchnia tłoka w porównaniu do fabrycznych komponentów pozwalają na maksymalne wydłużenie skoku zawieszenia – do 40% więcej niż seryjne zawieszenie, co przekłada się na doskonałe właściwości jezdne i tłumienie zarówno na asfalcie, jak i w terenie.
Dołączone górne wahacze z frezowanego aluminium poprawiają geometrię zawieszenia, zwiększają zakres regulacji kątów pochylenia koła i wyprzedzenia zwrotnicy oraz zapewniają większy prześwit dla komponentów zawieszenia. Zastosowanie serwisowalnych i regenerowalnych przegubów FK Rod End Delta Joint PRO eliminuje ograniczenia fabrycznego sworznia kulowego, pozwalając na pełny skok zawieszenia w górę i w dół bez efektu blokowania.
Zestaw zawiera również uchwyty obniżające drążek stabilizatora, które minimalizują naprężenia w łącznikach stabilizatora i umożliwiają jego swobodniejszy ruch. Dzięki temu zawieszenie może pracować w pełnym zakresie skoku, nie obciążając nadmiernie fabrycznych elementów.
Całość uzupełniają tylne amortyzatory V.S. 2.0 Aluminum Series ze zbiornikami zewnętrznymi, dostrojone specjalnie dla Toyoty Tundra 2022-2024. Stanowią one wysokiej jakości ulepszenie dla kierowców oczekujących lepszej pracy zawieszenia zarówno na co dzień, jak i w wymagającym terenie. Zbiorniki zewnętrzne zapewniają optymalną wydajność tłumienia i pozwalają na dłuższe utrzymanie stabilnej pracy amortyzatorów, redukując nagrzewanie się oleju przy intensywnej eksploatacji. W połączeniu z przednimi amortyzatorami coilover V.S. 2.5 Series zapewniają zrównoważoną kontrolę nad pojazdem i doskonałe wrażenia z jazdy.
Cechy i korzyści
Dedykowany projekt dla Toyoty Tundra 2022-2024
Przednie amortyzatory coilover V.S. 2.5 Series z wewnętrznymi zbiornikami zapewniające doskonałe tłumienie i kontrolę nad pojazdem
Regulacja wysokości przodu od 1,25 do 3,5 cala powyżej fabrycznej wysokości przy zastosowaniu dołączonych górnych wahaczy z frezowanego aluminium
Górne wahacze z frezowanego aluminium zwiększające wytrzymałość, trwałość oraz umożliwiające regulację kątów pochylenia koła i wyprzedzenia zwrotnicy na pojeździe, co poprawia prowadzenie
Przeguby Delta Joint PRO (patent U.S. Pat. 10,731,700) zapewniające 90 stopni całkowitej artykulacji
Uchwyty obniżające drążek stabilizatora redukujące naprężenia w fabrycznych łącznikach stabilizatora
Do 40% większy skok zawieszenia w porównaniu do seryjnego układu bez przeciążania fabrycznych komponentów
Tylne amortyzatory V.S. 2.0 Aluminum Series ze zbiornikami zewnętrznymi, zapewniające zbalansowaną pracę z amortyzatorami coilover oraz lepsze osiągi
Wszystkie amortyzatory ICON są w pełni regenerowalne i dostosowywalne
Montaż bolt-on – brak konieczności wiercenia, cięcia czy spawania