Cechy i korzyści:
- Dostosowane do pojazdu amortyzatory przednie i tylne zapewniające doskonałe tłumienie drgań i kontrolę nad zawieszeniem
- Zwiększony skok zawieszenia i poprawiona jakość jazdy w porównaniu do fabrycznego zawieszenia
- Zestaw obniżający przedni dyferencjał zapewniający lepszy maksymalny kąt roboczy dla przegubów napędowych i maksymalizujący dostępny skok zawieszenia w modelach 4WD
- Amortyzatory coilover regulowane w zakresie 1.25-3" wysokości podniesienia z przodu w stosunku do fabrycznego zawieszenia
- Rurowe wahacze górne (UCAs) zapewniające dodatkową wytrzymałość, trwałość i korekcję ustawienia geometrii zawieszenia dla lepszej prowadzenia
- Wahacze górne wyposażone w opatentowany (U.S. Pat. 10,731,700) Delta Joint Pro z 90 stopniami całkowitej artykulacji
- Trójstopniowe sprężyny tylne poprawiające wydajność i komfort jazdy, zapewniając 0.5” tylnego podniesienia
- 6061 aluminiowe komponenty klasy lotniczej, frezowane CNC
- Korozjoodporne korpusy amortyzatorów z powłoką CAD, z tłoczyskami o średnicy 7/8”
- Sprężyny przednie i tylne zaprojektowane przez ICON
- Łożyska FK Rod End zapewniające długowieczność i minimalne odkształcenia
- Tylne amortyzatory 2.0 Aluminum Series z wewnętrznymi zbiornikami i tłoczyskami o średnicy 5/8”
- Wyprodukowano w USA
Zestaw jest zaprojektowany do montażu w modelach 4WD. Jeśli instalujesz go w 2WD 2024 Toyota Tacoma SR5 lub TRD Sport, zestaw obniżenia przedniego mostu o numerze katalogowym IC-55160 nie jest potrzebny, a pozostałe komponenty zawieszenia można zamówić indywidualnie, zachowując pełną funkcjonalność systemu. Zestawy dedykowane dla 2WD pojawią się wkrótce