Zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i wymagających kierowcach. Głównym celem inżynierów ICON jest zwiększenie skoku zawieszenia i poprawa tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę pojazdu i komfort jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie.
System zawiera amortyzatory coilover ICON 2.5 Series z wewnętrznymi zbiornikami, które zapewniają wydajne chłodzenie i optymalne tłumienie. Regulowana wysokość zawieszenia przodu w zakresie 1.25-3” pozwala na montaż większych, bardziej agresywnych kół i opon. Obniżenie dyferencjału oraz optymalna długość amortyzatorów coilover maksymalizują skok zawieszenia i eliminują blokowanie przegubów napędowych.
Poliuretanowe tuleje mocowania dyferencjału redukują jego ruch pod obciążeniem. Rurowe górne wahacze ICON poprawiają geometrię zawieszenia, zwiększają kąt wyprzedzenia zwrotnicy i zwiększają prześwit dla elementów zawieszenia. Delta Joint PRO to serwisowalny i regenerowalny przegub kulowy, umożliwiający pełny ruch zawieszenia bez ryzyka zablokowania.
Tylne sprężyny o potrójnej charakterystyce zapewniają komfort na drodze, a jednocześnie zwiększoną odporność na dobicia w terenie. Amortyzatory ICON 2.0 Aluminum Series z zewnętrznymi zbiornikami poprawiają zdolność chłodzenia i wykorzystują specyficzne dla pojazdu tłumienie, równoważąc pracę zawieszenia przodu i tyłu.
Cechy i korzyści
Amortyzatory dostrojone do konkretnego pojazdu – zapewniają doskonałe tłumienie drgań i pełną kontrolę
Zwiększony skok zawieszenia i poprawiona jakość jazdy względem fabrycznego zawieszenia
Obniżenie dyferencjału – optymalizuje kąt pracy przegubów napędowych i maksymalizuje skok zawieszenia w modelach 4WD
Regulowane amortyzatory coilover – możliwość podniesienia przodu od 1.25” do 3” względem fabrycznej wysokości
Rurowe górne wahacze – zapewniają większą wytrzymałość, trwałość i korektę geometrii zawieszenia dla lepszej prowadzenia
Delta Joint PRO (patent U.S. Pat. 10,731,700) – umożliwia 90° całkowitej artykulacji, eliminując ograniczenia fabrycznych przegubów kulowych
Sprężyny tylne o potrójnej charakterystyce – poprawiają osiągi i komfort, zapewniając dodatkowe 0.5” podniesienia tylnej osi
Komponenty CNC z aluminium lotniczego 6061 – gwarantują maksymalną precyzję i wytrzymałość
Korpusy amortyzatorów coilover pokryte powłoką CAD – odporne na korozję i wyposażone w tłoczyska 7/8”
Sprężyny przednie i tylne ICON – zoptymalizowane pod kątem wydajności i komfortu
Łożyska FK Rod End – zapewniają długą żywotność i minimalne odkształcenia
Tylne amortyzatory ICON 2.0 Aluminum Series – zewnętrzny zbiornik poprawia chłodzenie, a tłoczyska 5/8” zwiększają wytrzymałość
Wyprodukowano w USA
Zestaw jest zaprojektowany do montażu w modelach 4WD. Jeśli instalujesz go w 2WD 2024 Toyota Tacoma SR5 lub TRD Sport, zestaw obniżenia przedniego mostu o numerze katalogowym IC-55160 nie jest potrzebny, a pozostałe komponenty zawieszenia można zamówić indywidualnie, zachowując pełną funkcjonalność systemu. Zestawy dedykowane dla 2WD pojawią się wkrótce