Systemy zawieszenia ICON Vehicle Dynamics dla 2024 Lexus GX550 zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i poważnych kierowcach. Głównym celem inżynierów ICON jest zwiększenie skoku kół i zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę pojazdu i jakość jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie. System Stage 1 obejmuje dostosowane do pojazdu amortyzatory 2.5 Series z wewnętrznymi zbiornikami, które oferują wyjątkowe właściwości chłodzenia, oraz sprężyny śrubowe zaprojektowane przez ICON, zapewniające lepsze „odczucie” pojazdu w całym zakresie skoku. Te amortyzatory są regulowane na wysokość w zakresie od 1.25-3 cali podniesienia z przodu względem fabryki, co umożliwia użycie większych, bardziej agresywnych kół i opon.
Połączenie uchwytów obniżenia przedniego dyferencjału i specjalnie zaprojektowanej długości amortyzatorów coilover przez ICON maksymalizuje dostępny skok zawieszenia z przodu, zapobiegając zacięciu CV. Dodatkowo, polietylenowe tuleje mocujące dyferencjał zastępują miękkie fabryczne tuleje, pomagając ograniczyć ruch dyferencjału pod obciążeniem.
Dwustopniowa konstrukcja tylnej sprężyny zapewnia miększe sprężyny podnoszące pojazd z wyższą twardością w zakresie przeciążenia, co razem daje komfort na drodze oraz doskonałą odporność na dobicie i wydajność w terenie. 2 cale podniesienia z tyłu w porównaniu do fabryki zapewniają poziomą postawę pojazdu z przodu do tyłu. Amortyzatory ICON 2.0 Aluminum Series z wewnętrznym zbiornikiem tylne, wykorzystują dostosowaną do pojazdu regulację, co pozwala na zrównoważenie osiągów pojazdu z przodu i z tyłu.
System zawieszenia Stage 1 ICON Vehicle Dynamics Lexus GX550 to doskonały wybór dla kierowców, którzy chcą zwiększyć możliwości swojego pojazdu zarówno na drodze, jak i w terenie.
Cechy i zalety
- Dostosowane do pojazdu przednie i tylne amortyzatory zapewniające doskonałe tłumienie wstrząsów i kontrolę
- Zwiększony skok kół oraz poprawiona jakość jazdy w porównaniu do fabryki
- Obniżenie przedniego dyferencjału zapewnia lepszy maksymalny kąt roboczy dla przegubów CV oraz maksymalizuje dostępny skok kół
- Regulowane amortyzatory coilover umożliwiające podniesienie przedniej osi o 1.25-3 cale w porównaniu do fabryki
- CNC frezowane komponenty z aluminium klasy lotniczej 6061
- Korozja odporne amortyzatory z powłoką CAD i tłoczyskami o średnicy 7/8 cala
- Dwustopniowe tylne sprężyny coilowe poprawiające wydajność i jakość jazdy, zapewniające 2 cale podniesienia z tyłu
- Łożyska FK Rod End zapewniające długowieczność i minimalne ugięcie
- Amortyzatory tylne 2.0 Aluminum Series z wewnętrznymi zbiornikami i tłoczyskami o średnicy 5/8 cala
- Wyprodukowano w USA
Nie pasuje do Lexusa GX550 w wersji Overtrail