Systemy zawieszenia ICON Vehicle Dynamics 2024 Lexus GX550 zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i wymagających kierowcach. Głównym celem inżynierów ICON jest zwiększenie przebiegu kół i zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę pojazdu i komfort jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie.
System Stage 7 obejmuje zestrojone pod konkretne pojazdy amortyzatory 2.5 Series coilover z zewnętrznymi zbiornikami zapewniającymi wyjątkowe właściwości chłodzenia oraz sprężyny coilover zaprojektowane przez ICON, które zapewniają lepsze „czucie” pojazdu w całym zakresie ruchu. Te coilowery są regulowane pod kątem wysokości w zakresie od 1.25-3” liftu z przodu w porównaniu do standardu, co umożliwia użycie większych, bardziej agresywnych kół i opon. Zewnętrzne zbiorniki znacznie zwiększają objętość oleju w amortyzatorach i powierzchnię odprowadzania ciepła, co pomaga w walce z przegrzewaniem i kawitacją przy intensywnym użytkowaniu, co może prowadzić do utraty skuteczności tłumienia. Połączenie uchwytów obniżających dyferencjał i specjalnie zaprojektowanych przez ICON długości coilowerów maksymalizuje dostępny przebieg zawieszenia z przodu i zapobiega blokadzie CV. Dodatkowo, poliolefinowe tuleje montażowe dyferencjału zastępują miękkie tuleje OE, co pomaga ograniczyć ruch dyferencjału pod obciążeniem.
Zawarty w zestawie z frezowanego aluminium zestaw górnych wahaczy rurowych jest zaprojektowany w celu poprawy ogólnej wydajności Lexus GX550, z poprawioną geometrią przedniego zawieszenia, wbudowaną dodatkową kaczką i poprawionym prześwitem komponentów zawieszenia. Dodatkowo, zastąpienie standardowych przegubów kulowych nowym, serwisowalnym i możliwym do regeneracji ICON Delta Joint PRO umożliwia pełny ruch zawieszenia w górę i w dół, eliminując blokowanie.
Progresywny projekt tylnych sprężyn coilover zapewnia łagodniejszą sprężystość na wysokości sprężyny z delikatniejszymi ustawieniami obciążenia, które razem oferują komfort jazdy na drodze, świetną odporność na uderzenia oraz doskonałą wydajność w terenie. 2” liftu z tyłu w porównaniu do standardu zapewnia wyrównaną postawę od przodu do tyłu. Z frezowanego aluminium drążek panharda pomaga wyrównać tylną oś, a podwójne gwinty regulacyjne na końcówkach drążka umożliwiają łatwą „regulację na pojeździe” długości drążka panharda bez konieczności demontażu lub rozkładania drążka. Rurowe tylne dolne łączniki ICON mają regulację na pojeździe za pomocą podwójnego regulatora ICON i wykorzystują dwudętowe, bezsmarowe tuleje na jednym końcu oraz ogromne końcówki FK rod na drugim, zapewniając najlepszą kombinację swobodnej artykulacji, jednocześnie izolując i tłumiąc hałas i wibracje drogi.
Amortyzatory tylnych serii ICON 2.5 Aluminum zewnętrzne zintegrowane z strefami uderzenia oferują poprawione właściwości tłumienia i wykorzystują dostosowane do pojazdu ustawienia, które równoważą wydajność pojazdu z przodu i z tyłu.
System zawieszenia ICON Vehicle Dynamics 2024 Lexus GX550 Stage 7 jest doskonałym wyborem dla kierowców szukających poprawy możliwości ich pojazdów zarówno na drodze, jak i w terenie.
Cechy i korzyści:
- Amortyzatory 2.5 Series coilover z zewnętrznymi zbiornikami zapewniają doskonałe tłumienie i kontrolę pojazdu, a także poprawiają chłodzenie amortyzatorów.
- Zwiększony przebieg kół i poprawiona jakość jazdy w porównaniu do standardu.
- Obniżenie dyferencjału z przodu zapewnia lepszy maksymalny kąt roboczy dla przegubów CV i maksymalizuje dostępny przebieg kół.
- Regulowane coilowery umożliwiają 1.25-3" podniesienia z przodu w porównaniu do standardu.
- Rurowe górne wahacze (UCAs) zapewniają dodatkową wytrzymałość, trwałość oraz korekcję ustawienia zawieszenia dla lepszej prowadzenia pojazdu.
- Wahacze UCAs posiadają opatentowany (U.S. Pat. 10,731,700) Delta Joint PRO z 90 stopniami całkowitej artykulacji.
- CNC frezowane komponenty z aluminium klasy lotniczej 6061.
- Korozjoodporne, pokryte CAD korpusy amortyzatorów coilover z rdzeniami 7/8".
- Rurowe tylne dolne łączniki poprawiają artykulację tylnego zawieszenia i pozwalają na regulację kąta ustawienia wału napędowego.
- Regulowany na pojeździe drążek panharda z frezowanego aluminium prawidłowo centruje tylną oś, jednocześnie poprawiając wydajność tylnego zawieszenia.
- Progresywne tylne sprężyny coilover poprawiają wydajność i komfort jazdy, zapewniając 2" podniesienia z tyłu w porównaniu do standardu.
- Łożyska FK Rod End zapewniają długowieczność i minimalizują odkształcenia.
- Amortyzatory tylnych serii 2.5 Aluminum z zewnętrznymi zbiornikami i tłoczyskami 7/8" zapewniają zwiększoną wydajność i zrównoważoną kalibrację z amortyzatorami coilover.
- Wyprodukowano w USA
Nie pasuje do Lexusa GX550 w wersji Overtrail