Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej.

Zestaw Zawieszenia ICON Lift 1,25-3'' Stage 8 Billet Lexus GX550
Systemy zawieszenia ICON Vehicle Dynamics 2024 Lexus GX550 zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i poważnym kierowcy. Głównym celem inżynierów ICON jest zwiększenie przebiegu kół i zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę nad pojazdem i jakość jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie.
System Stage 8 obejmuje amortyzatory 2.5 Series coilover zaprojektowane specjalnie pod dany pojazd, wyposażone w zewnętrzne zbiorniki CDCV zapewniające doskonałe właściwości chłodzenia oraz sprężyny coilover zaprojektowane przez ICON dla lepszego odczucia pojazdu w całym zakresie ruchu. Amortyzatory te są regulowane w zakresie 1.25-3” podniesienia z przodu w porównaniu do standardu, umożliwiając zastosowanie większych, bardziej agresywnych kombinacji kół i opon. Zewnętrzne zbiorniki znacznie zwiększają objętość oleju w amortyzatorze i powierzchnię rozpraszania ciepła, co pomaga uniknąć przegrzania i kawitacji podczas intensywnego użytkowania, co może prowadzić do spadku wydajności amortyzatorów. Dołączone zawory CDCV to zewnętrzne zawory, które ograniczają przepływ oleju do zbiornika, tworząc 10 poziomów siły tłumienia kompresji.
Połączenie obniżenia dyferencjału z przodu i specjalnie zaprojektowanych przez ICON amortyzatorów coilover maksymalizuje dostępny przebieg kół i zapobiega zatarciu przegubów CV. Dodatkowo, poliuretanowe osłony mocowania dyferencjału zastępują miękkie osłony OEM, pomagając ograniczyć ruch dyferencjału pod obciążeniem.
Dołączony zestaw górnych wahaczy z frezowanego aluminium jest zaprojektowany, aby poprawić ogólną wydajność Lexus GX550, z korektą geometrii zawieszenia z przodu, zwiększoną regulacją kąta pochylenia (camber) i kąta wyprzedzenia (caster) oraz poprawą prześwitu komponentów zawieszenia. Dodatkowo, wymiana oryginalnego przegubu kulowego na całkowicie nowy, serwisowalny i odbudowywalny Delta Joint PRO firmy ICON umożliwia pełny zakres ruchu zawieszenia z przodu (tzw. „bump” i „droop”), eliminując blokowanie.
Progresywna tylna konstrukcja sprężyn coilover zapewnia miększą sprężystość przy wysokości jazdy oraz twardszą sprężystość przy przeładowaniu, co łączy się w celu zapewnienia komfortu jazdy na drodze, doskonałej odporności na uderzenia oraz wyjątkowej wydajności w terenie. 2” podniesienia z tyłu pozwala na uzyskanie poziomej postawy pojazdu z przodu i z tyłu. Regulowany drążek panharda z frezowanego aluminium pomaga poprawnie wyśrodkować tylną oś, a podwójne gwinty na końcach regulacyjnych umożliwiają łatwą regulację długości drążka bez konieczności demontażu lub rozkręcania.
Frezowane tylne dolne łączniki firmy ICON zapewniają regulację na pojeździe za pomocą podwójnego regulatora ICON i stosują poliuretanowe osłony o podwójnej twardości na jednym końcu, a masywne końcówki rodowe FK na drugim, zapewniając najlepszą kombinację swobodnej artykulacji przy jednoczesnym izolowaniu i tłumieniu hałasów i wibracji.
Amortyzatory tylnych serii 2.5 Aluminum z zewnętrznymi zbiornikami CDCV z wbudowanymi strefami uderzenia zapewniają lepsze tłumienie amortyzatora i wykorzystują dedykowane do pojazdu ustawienia, które równoważą wydajność pojazdu z przodu i z tyłu.
System zawieszenia ICON Vehicle Dynamics 2024 Lexus GX550 Stage 8 jest doskonałym wyborem dla tych kierowców, którzy szukają poprawy możliwości swojego pojazdu zarówno na drodze, jak i w terenie.
Funkcje i zalety
- Amortyzatory 2.5 Series coilover z zewnętrznymi zbiornikami zapewniające doskonałe tłumienie i kontrolę nad pojazdem, a także poprawiające chłodzenie amortyzatorów.
- Wszystkie amortyzatory wyposażone w zawory CDC oferujące 10 ustawień regulacji tłumienia kompresji, od miękkiego do twardego.
- Zwiększony przebieg kół oraz poprawiona jakość jazdy w porównaniu do standardu.
- Obniżenie dyferencjału z przodu zapewnia lepszy maksymalny kąt roboczy dla przegubów CV i maksymalizuje dostępny przebieg kół.
- Regulowane amortyzatory coilover zapewniają 1.25-3" podniesienia z przodu w porównaniu do standardu.
- Wahacze górne z frezowanego aluminium zapewniające dodatkową wytrzymałość, trwałość i możliwość regulacji kąta wyprzedzenia (caster) oraz kąta pochylenia (camber) na pojeździe w celu uzyskania optymalnej sterowności.
- Wahacze górne wyposażone w patentowany (U.S. Pat. 10,731,700) Delta Joint Pro z 90 stopniami całkowitej artykulacji.
- Komponenty wykonane z 6061 aluminium klasy lotniczej obróbione CNC.
- Korozjoodporne korpusy amortyzatorów coilover z powłoką CAD oraz wałki 7/8".
- Progresywne tylne sprężyny poprawiają wydajność i jakość jazdy, zapewniając 2" podniesienia z tyłu.
- Frezowane tylne dolne łączniki poprawiające artykulację tylnej osi i umożliwiające regulację kąta piasty na pojeździe.
- Regulowany drążek panharda z frezowanego aluminium umożliwiający precyzyjne wyśrodkowanie tylnej osi i poprawiający wydajność tylnego zawieszenia.
- Łożyska FK Rod End zapewniające długowieczność i minimalne odkształcenie.
- Amortyzatory tylne 2.5 Aluminum Series z zewnętrznymi zbiornikami i wałkami 7/8" zapewniające zwiększoną wydajność i zrównoważoną regulację w połączeniu z amortyzatorami coilover.
- Wyprodukowano w USA
Nie pasuje do Lexusa GX550 w wersji Overtrail
SKU | IC-K53358 |
---|---|
Model Toyota: | Land Cruiser |
Generacja: | LC250 |
Producent | ICON |