Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej.

Zestaw Zawieszenia ICON Lift 1,25-3'' Stage 9, Wahacze Rurowe Lexus GX550
Systemy zawieszenia ICON Vehicle Dynamics 2024 Lexus GX550 zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i poważnym kierowcy. Głównym celem inżynierów ICON jest zwiększenie przebiegu kół i zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę pojazdu oraz jakość jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie.
System Stage 9 obejmuje amortyzatory 2.5 Series coilover z regulowanymi zewnętrznymi zbiornikami CDCV, zapewniającymi doskonałe właściwości chłodzenia oraz sprężyny coilover zaprojektowane przez ICON, które zapewniają wyjątkowe wrażenia z jazdy w całym zakresie pracy zawieszenia. Te amortyzatory są regulowane wysokościowo, oferując 1,25-3” podniesienia z przodu w porównaniu do standardu, co pozwala na zastosowanie większych i bardziej agresywnych opon oraz kół. Zewnętrzne zbiorniki znacznie zwiększają objętość oleju amortyzatora oraz powierzchnię odprowadzania ciepła, aby zapobiec przegrzewaniu i kawitacji podczas intensywnego użytkowania, co może prowadzić do zaniku tłumienia. Zawory ICON CDC to zawory zewnętrzne, które ograniczają przepływ oleju do zbiornika, tworząc 10 poziomów regulacji tłumienia kompresji.
Połączenie obniżenia dyferencjału z przodu oraz specjalnie zaprojektowanej długości amortyzatorów coilover przez ICON maksymalizuje dostępny przebieg zawieszenia z przodu i zapobiega zacinaniu się przegubów CV. Dodatkowo, poliuretanowe poduszki montażowe dyferencjału zastępują miękkie oryginalne poduszki, pomagając ograniczyć ruchy dyferencjału pod obciążeniem.
W zestawie znajduje się także zestaw rurowych wahaczy górnych (UCA) ICON, zaprojektowanych w celu poprawy ogólnej wydajności pojazdu, z poprawioną geometrią zawieszenia, wbudowaną regulacją castora oraz większą przestrzenią dla elementów zawieszenia. Zastąpienie oryginalnego przegubu kulowego nowym, serwisowalnym i odnawialnym przegubem ICON Delta Joint PRO umożliwia pełny ruch zawieszenia w zakresie odbicia i skoku, eliminując zacinanie się.
Progresywna konstrukcja sprężyn tylnych zapewnia łagodniejszą sprężynę wysokościową z twardszą sprężyną przeciążeniową, co łączy komfort jazdy na drodze z doskonałym oporem na dnie i wyjątkową wydajnością w terenie. 2” podniesienia z tyłu w porównaniu do standardu zapewnia równą postawę z przodu i tyłu pojazdu.
Regulowany drążek panharda z frezowanego aluminium pomaga wyśrodkować tylną oś, a podwójne gwinty regulacyjne końcówek umożliwiają łatwą „regulację na pojeździe” długości drążka panharda, bez konieczności demontażu. Rurowe tylne górne i dolne łączniki ICON wykorzystują regulację na pojeździe za pomocą podwójnego regulatora ICON oraz podwójne, bezsmarowe tuleje gumowe na jednym końcu i ogromne końcówki FK Rod Ends na drugim, co zapewnia najlepsze połączenie swobodnej artykulacji przy jednoczesnej izolacji i tłumieniu hałasu oraz wibracji drogi.
Amortyzatory tylne 2.5 Series ICON z zewnętrznymi zbiornikami CDCV z wbudowanymi strefami uderzeniowymi zapewniają lepsze właściwości tłumienia, a zastosowane zaworowanie specyficzne dla pojazdu równoważy wydajność pojazdu z przodu i z tyłu.
System zawieszenia Stage 9 ICON Vehicle Dynamics 2024 Lexus GX550 to doskonały wybór dla kierowców, którzy chcą poprawić możliwości swojego pojazdu zarówno na drodze, jak i w terenie.
Cechy i korzyści
- Amortyzatory 2.5 Series z zewnętrznymi zbiornikami dla doskonałego tłumienia i kontroli pojazdu, a także lepszego chłodzenia amortyzatorów.
- Wszystkie amortyzatory wyposażone w zawory CDC, oferujące 10 ustawień regulacji tłumienia kompresji, od miękkiego do twardego.
- Zwiększony przebieg kół i poprawiona jakość jazdy w porównaniu do standardu.
- Obniżenie dyferencjału z przodu zapewnia lepszy maksymalny kąt roboczy dla przegubów CV i maksymalizuje dostępny przebieg zawieszenia.
- Regulowane amortyzatory zapewniają 1,25-3" podniesienia z przodu w porównaniu do standardu.
- Rurowe wahacze górne (UCAs) zapewniają dodatkową wytrzymałość, trwałość i korekcję ustawienia, co poprawia prowadzenie pojazdu.
- Wahacze górne wyposażone w opatentowany (U.S. Pat. 10,731,700) Delta Joint Pro z 90 stopniami pełnej artykulacji.
- Komponenty z aluminium klasy lotniczej 6061 obrabiane na maszynach CNC.
- Korpusy amortyzatorów z powłoką odporną na korozję i tłumikiem powlekanym CAD, z wałkami o średnicy 7/8".
- Rurowe tylne górne i dolne łączniki poprawiają artykulację tylnej osi i umożliwiają regulację kąta piasty.
- Regulowany na pojeździe drążek panharda z frezowanego aluminium precyzyjnie centruje tylną oś, poprawiając wydajność tylnego zawieszenia.
- Progresywne sprężyny tylne poprawiają wydajność i komfort jazdy, zapewniając 2" podniesienia z tyłu.
- Łożyska FK Rod End dla długowieczności i minimalnego odkształcenia.
- Amortyzatory tylne 2.5 Series z zewnętrznymi zbiornikami, o wałkach o średnicy 7/8", zapewniające lepszą wydajność i zrównoważoną regulację wraz z amortyzatorami coilover.
- Wyprodukowano w USA
Nie pasuje do Lexusa GX550 w wersji Overtrail
SKU | IC-K53359T |
---|---|
Model Toyota: | Land Cruiser |
Generacja: | LC250 |
Producent | ICON |