Systemy zawieszenia ICON Vehicle Dynamics 2024 Lexus GX550 zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i poważnym kierowcy. Głównym celem inżynierów ICON jest zwiększenie przebiegu kół i zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę pojazdu i jakość jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie. System Stage 10 zawiera specjalnie dostrojone amortyzatory 2.5 Series z zewnętrznymi zbiornikami CDEV, oferującymi wyjątkowe właściwości chłodzenia oraz sprężyny ICON zaprojektowane z myślą o lepszym "czuciu" pojazdu w całym zakresie pracy. Te amortyzatory są regulowane na wysokość, umożliwiając 1,25-3” podniesienia z przodu w porównaniu do standardu, co pozwala na zastosowanie większych i bardziej agresywnych zestawów kół i opon. Zewnętrzne zbiorniki znacznie zwiększają objętość oleju w amortyzatorach i powierzchnię rozpraszania ciepła, co pomaga zapobiegać przegrzewaniu się i kawitacji przy intensywnej eksploatacji, co może prowadzić do utraty efektywności tłumienia. Skup się na jeździe, a ICON Intelligent Control (IIC) zadba o rozpoznanie terenu i niemal natychmiastowe dostosowanie za pomocą Elektronicznego Zaworu Tłumienia Kompresji (CDEV) w każdym indywidualnym amortyzatorze. Sterowanie systemem odbywa się bezprzewodowo za pomocą aplikacji IIC na telefonie, a po skonfigurowaniu system działa bez potrzeby interwencji kierowcy.
Połączenie obniżenia dyferencjału z przodu i specjalnie zaprojektowanej długości amortyzatorów ICON maksymalizuje dostępny przebieg zawieszenia z przodu i zapobiega zacinaniu się przegubów CV. Dodatkowo, polimerowe tuleje mocowania dyferencjału zastępują miękkie oryginalne tuleje, ograniczając ruch dyferencjału pod obciążeniem.
Zawarty zestaw wahaczy górnych z frezowanego aluminium ICON został zaprojektowany w celu poprawy ogólnej wydajności Lexus GX550, zapewniając skorygowaną geometrię osi przedniej, zwiększoną regulację kąta pochylenia i kąta pochylenia na pojeździe oraz poprawioną przestronność dla komponentów zawieszenia. Dodatkowo, zastąpienie oryginalnego przegubu kulowego nowym, serwisowalnym i możliwym do odbudowy ICON Delta Joint PRO umożliwia pełny ruch w dół i w górę zawieszenia przedniego, eliminując zacinanie. Progresywna konstrukcja sprężyn tylnych zapewnia miększą twardość sprężyny na wysokości podjazdu i twardszą twardość dla przeciążenia, łącząc komfort jazdy na drodze z doskonałą odpornością na zderzenia i wybitną wydajnością w terenie. 2” podniesienia z tyłu w porównaniu do standardu zapewnia poziomą postawę od przodu do tyłu. Regulowany drążek panharda z frezowanego aluminium ICON pomaga przywrócić centralną pozycję tylnej osi, a podwójne gwinty na końcówkach umożliwiają łatwą regulację długości drążka na pojeździe bez konieczności demontażu lub rozkładania drążka. Frezowane tylne górne i dolne łączniki ICON posiadają regulację na pojeździe za pomocą podwójnego regulatora ICON i wyposażone są w tuleje bezsmarowe o podwójnej twardości na jednym końcu oraz masywne końcówki FK Rod End na drugim końcu, zapewniając najlepszą kombinację swobodnej artykulacji, izolując i tłumiąc hałas drogowy i wibracje. Amortyzatory tylne 2.5 Series z zewnętrznymi zbiornikami CDEV ICON z wbudowanymi strefami uderzenia zapewniają poprawioną zdolność tłumienia i wykorzystują specyficzne dla pojazdu ustawienie tłumienia, które równoważy wydajność pojazdu z przodu i z tyłu.
System zawieszenia ICON Vehicle Dynamics 2024 Lexus GX550 Stage 10 to doskonały wybór dla kierowców, którzy chcą zwiększyć zdolności swojego pojazdu na drodze, jak i w terenie.
Cechy i korzyści:
-
Amortyzatory 2.5 Series z zewnętrznymi zbiornikami: Zapewniają doskonałe tłumienie i kontrolę nad pojazdem, a także poprawiają chłodzenie amortyzatorów, co przekłada się na lepszą wydajność w trudnych warunkach.
-
Zwiększony skok kół i poprawiona jakość jazdy: Umożliwiają lepszą artykulację kół i komfort jazdy w porównaniu do fabrycznego zawieszenia, co zapewnia lepsze prowadzenie i komfort.
-
Obniżenie przedniego dyferencjału: Poprawia maksymalny kąt roboczy dla przegubów i maksymalizuje dostępny skok zawieszenia, co poprawia ogólną wydajność zawieszenia.
-
Technologia zaworów CDEV firmy ICON: Umożliwia regulację ustawień tłumienia kompresji w pojeździe oraz aktywną regulację za pomocą ICON Intelligent Control (IIC).
-
ICON Intelligent Control (IIC): Wykorzystuje wbudowane czujniki do monitorowania sił G oraz ruchu nadwozia pojazdu, a także ustawienia zdefiniowane przez użytkownika, aby automatycznie dokonywać niemal natychmiastowych zmian w tłumieniu kompresji.
-
Amortyzatory z regulowanym lift: Zapewniają możliwość podniesienia przedniego zawieszenia o 1.25–3" w porównaniu do fabrycznego zawieszenia, co pozwala na montaż większych kół i opon.
-
Górne wahacze z frezowanego aluminium (UCA): Wykonane z materiałów o wysokiej wytrzymałości, zapewniają dodatkową trwałość oraz możliwość regulacji kąta pochylenia kół (camber) i kąta wyprzedzenia sworznia (caster) w celu precyzyjnego dostosowania geometrii zawieszenia.
-
Technologia Delta Joint Pro: Posiada opatentowane (US Pat. 10,731,700) złącze Delta Joint Pro, które umożliwia 90 stopni pełnej artykulacji, zapewniając płynny ruch zawieszenia bez blokowania.
-
Frezowane komponenty z aluminium klasy 6061: Wysokiej jakości komponenty poprawiają wytrzymałość i precyzję systemu zawieszenia.
-
Korozja odporne, pokryte CAD obudowy amortyzatorów: Zbudowane z wałami o średnicy 7/8", te komponenty są odporne na korozję i zwiększają trwałość, zapewniając długotrwałą wydajność.
-
Rurowe tylne górne i dolne wahacze: Poprawiają artykulację tylnego zawieszenia i umożliwiają regulację kąta piast w pojeździe, co poprawia wydajność tylnego zawieszenia i ustawienie.
-
Progresywne tylne sprężyny: Zapewniają lepszy komfort jazdy i wydajność poprzez połączenie miększej sprężyny o wysokości roboczej z twardszą sprężyną przeciążeniową, co zapewnia optymalny komfort na drodze i doskonałą odporność na uderzenia oraz lepszą wydajność w terenie. Dodatkowo system oferuje 2" podniesienia tyłu w porównaniu do fabrycznego zawieszenia.
-
Drążek panharda z regulacją: Umożliwia precyzyjne centrowanie osi tylnej i poprawia wydajność tylnego zawieszenia. Regulacja długości drążka pozwala na łatwą precyzyjną zmianę ustawień bez potrzeby demontażu.
-
Łożyska rod end FK: Zapewniają długowieczność i minimalizują odkształcenia, co przekłada się na stabilność zawieszenia.
-
Amortyzatory 2.5 Series z zewnętrznymi zbiornikami: Wyposażone w wały 7/8", zapewniają lepsze tłumienie i są dostosowane do wydajności sprężyn, co zapewnia zrównoważoną dynamikę pojazdu zarówno z przodu, jak i z tyłu.
- Wyprodukowano w USA
Nie pasuje do Lexusa GX550 w wersji Overtrail
Urządzenie z systemem iOS jest wymagane do uruchomienia aplikacji ICON Intelligent Control.