Cechy i korzyści
- Przednie amortyzatory 2.5 Series coilover z zewnętrznymi zbiornikami, zapewniające lepsze tłumienie drgań, większą kontrolę nad pojazdem oraz skuteczniejsze chłodzenie amortyzatorów
- Zwiększony skok zawieszenia i poprawiona jakość jazdy w porównaniu do fabrycznej konfiguracji
- Obniżenie przedniego dyferencjału zapewniające lepszy kąt pracy półosi napędowych (przegubów CV) oraz maksymalizację dostępnego skoku zawieszenia
- Regulowane amortyzatory coilover, umożliwiające podniesienie przodu pojazdu o 1,25–3” względem fabrycznej wartości
- Górne wahacze z rur stalowych, zapewniające większą wytrzymałość, trwałość oraz korekcję geometrii zawieszenia dla lepszej sterowności
- Wahacze górne wyposażone w opatentowany (U.S. Pat. 10,731,700) przegub Delta Joint PRO, oferujący 90 stopni całkowitej artykulacji
- Elementy obrabiane CNC z aluminium lotniczego 6061 dla maksymalnej precyzji i trwałości
- Korpusy amortyzatorów coilover z powłoką odporną na korozję (CAD plated) i wałami o średnicy 7/8”, zapewniające długowieczność w trudnych warunkach terenowych
- Dolne tylne wahacze z rur stalowych, poprawiające artykulację tylnego zawieszenia i umożliwiające regulację kąta pochylenia wału napędowego (pinion angle)
- Regulowany aluminiowy drążek Panharda (track bar), regulowany na pojeździe, zapewniający prawidłowe ustawienie tylnej osi i poprawę pracy zawieszenia
- Tylne sprężyny o podwójnej charakterystyce, zapewniające lepsze właściwości jezdne, wyższą wydajność oraz podniesienie tyłu pojazdu o 2”
- Łożyska FK Rod End, zapewniające dłuższą żywotność i minimalne ugięcie elementów zawieszenia
- Tylne amortyzatory ICON 2.5 Aluminum Series z zewnętrznymi zbiornikami i wałami o średnicy 7/8”, oferujące zwiększoną wydajność i idealne zestrojenie z przednimi amortyzatorami coilover
- Wyprodukowano w USA