Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej.

Zestaw Zawieszenia ICON Lift 1,25-3'' Stage 8, Wahacze Rurowe Toyota Land Cruiser 250
Systemy zawieszenia ICON Vehicle Dynamics zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i zaawansowanych kierowcach. Głównym celem inżynierów ICON jest zwiększenie skoku zawieszenia oraz zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę nad pojazdem i wysoką jakość jazdy, zarówno na drodze, jak i w terenie.
Zestaw Stage 8
Zestaw Stage 8 obejmuje dostrojone pod dany model pojazdu amortyzatory coilover z serii 2.5, wyposażone w zbiorniki wewnętrzne CDCV, zapewniające wyjątkowe właściwości chłodzące. Sprężyny ICON gwarantują doskonałe wyczucie pojazdu w pełnym zakresie pracy zawieszenia.
Regulowane coilovery pozwalają na podniesienie przodu pojazdu od 1,25” do 3” powyżej fabrycznej wysokości, co umożliwia montaż większych, bardziej agresywnych kół i opon.
Zbiorniki zewnętrzne znacząco zwiększają objętość oleju i powierzchnię odprowadzania ciepła, co zapobiega przegrzewaniu i kawitacji, eliminując spadek wydajności tłumienia.
Zawory ICON CDC to zewnętrznie regulowane zawory, które kontrolują przepływ oleju, zapewniając 10 poziomów siły tłumienia kompresji.
Obniżenie przedniego dyferencjału oraz specjalnie zaprojektowane długości amortyzatorów coilover maksymalizują dostępny skok zawieszenia i zapobiegają blokowaniu przegubów CV.
Poliuretanowe tuleje mocowania dyferencjału zastępują fabryczne, miękkie tuleje, ograniczając ruch dyferencjału pod obciążeniem.
Górne wahacze i zawieszenie tylne
W zestawie znajduje się rurowy zestaw górnych wahaczy ICON, zaprojektowany w celu poprawy geometrii przedniego zawieszenia, zapewniający dodatkowy kąt caster oraz większy prześwit dla elementów zawieszenia.
Dodatkowo, zastąpienie fabrycznego sworznia kulowego przez nowy, serwisowalny i regenerowalny ICON Delta Joint PRO umożliwia pełen skok zawieszenia (bump i droop), eliminując blokowanie.
Z tyłu zastosowano sprężyny o podwójnej charakterystyce, które zapewniają miększą pracę w normalnym zakresie, a przy większym obciążeniu – sztywniejsze reakcje, co łączy komfort jazdy po asfalcie z doskonałą odpornością na dobicia i świetnymi właściwościami terenowymi.
Podniesienie tyłu o 2” zapewnia zrównanie wysokości przodu i tyłu pojazdu.
Regulowany aluminiowy drążek Panharda ICON pozwala na precyzyjne wycentrowanie tylnej osi, a podwójny gwint regulacyjny umożliwia korektę długości drążka bez konieczności jego demontażu.
Rurowe tylne dolne wahacze ICON wykorzystują bezsmarowe tuleje o podwójnej twardości z jednej strony oraz masywne końcówki FK z drugiej, co zapewnia swobodną artykulację zawieszenia, jednocześnie redukując hałas i wibracje drogowe.
Tylne amortyzatory ICON 2.5 Aluminum Series CDCV ze zbiornikami wewnętrznymi i zintegrowanymi strefami tłumienia poprawiają zdolność amortyzacji, a ich specjalne strojenie zapewnia zrównoważoną pracę zawieszenia od przodu do tyłu pojazdu.
Zawieszenie ICON Vehicle Dynamics Stage 8 to doskonały wybór dla kierowców, którzy chcą zwiększyć możliwości swojego Land Cruisera 250, zarówno na drodze, jak i w terenie.
Cechy i korzyści
- Amortyzatory coilover z serii 2.5 z zbiornikami wewnętrznymi zapewniają doskonałe tłumienie drgań, lepszą kontrolę nad pojazdem oraz zwiększoną zdolność chłodzenia amortyzatorów
- Wszystkie amortyzatory wyposażone w zawory CDC, oferujące 10-stopniową regulację siły tłumienia kompresji, od miękkiego do twardego ustawienia
- Zwiększony skok zawieszenia oraz lepsza jakość jazdy w porównaniu do fabrycznego zawieszenia
- Obniżenie przedniego dyferencjału poprawia maksymalny kąt pracy przegubów CV, maksymalizując dostępny skok zawieszenia
- Regulowane amortyzatory coilover pozwalają na podniesienie przodu pojazdu w zakresie 1,25-3” powyżej fabrycznej wysokości
- Rurowe górne wahacze (UCA) zapewniają większą wytrzymałość, trwałość i korektę geometrii zawieszenia, co przekłada się na lepsze prowadzenie pojazdu
- Wahacze UCA wyposażone w opatentowany (U.S. Pat. 10,731,700) przegub Delta Joint Pro, oferujący 90 stopni całkowitej artykulacji
- Elementy CNC wykonane z lotniczego aluminium 6061
- Odporne na korozję korpusy amortyzatorów coilover pokryte powłoką CAD, wyposażone w tłoczyska o średnicy 7/8"
- Rurowe tylne dolne wahacze poprawiają artykulację tylnego zawieszenia oraz umożliwiają regulację kąta pochylenia mostu
- Regulowany aluminiowy drążek Panharda pozwala na prawidłowe wycentrowanie tylnej osi oraz poprawia wydajność tylnego zawieszenia
- Sprężyny tylne o podwójnej charakterystyce poprawiają wydajność i komfort jazdy, zapewniając 2” podniesienia tylnej osi
- Łożyska FK Rod End gwarantują wydłużoną żywotność i minimalne ugięcie pod obciążeniem
- Tylne amortyzatory ICON 2.5 Aluminum Series z zbiornikami wewnętrznymi i tłoczyskami o średnicy 7/8" zapewniają zwiększoną wydajność i zbalansowane zestrojenie z przednimi amortyzatorami coilover
- Wyprodukowano w USA
SKU | IC-K53368T |
---|---|
Model Toyota: | Land Cruiser |
Generacja: | LC250 |
Producent | ICON |