Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej.

Zestaw Zawieszenia ICON Lift 1,25-3'' Stage 9 Billet Toyota Land Cruiser 250
Systemy zawieszenia ICON Vehicle Dynamics zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i poważnych kierowcach. Głównym celem inżynierów ICON jest zwiększenie skoku zawieszenia i zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę pojazdu i wysoką jakość jazdy, zarówno na drodze, jak i w terenie.
Zestaw Stage 9
Zestaw Stage 9 obejmuje dostrojone do danego pojazdu amortyzatory coilover z serii 2.5, wyposażone w zbiorniki wewnętrzne CDCV, które zapewniają wyjątkowe właściwości chłodzące. Sprężyny ICON zapewniają lepsze wyczucie pojazdu w pełnym zakresie pracy zawieszenia.
Regulowane amortyzatory coilover pozwalają na podniesienie przodu pojazdu od 1,25” do 3” powyżej fabrycznej wysokości, umożliwiając montaż większych, bardziej agresywnych kół i opon.
Zbiorniki wewnętrzne znacząco zwiększają objętość oleju i powierzchnię odprowadzania ciepła, co zapobiega przegrzewaniu i kawitacji, eliminując spadek wydajności tłumienia.
Zawory ICON CDC to zewnętrznie regulowane zawory, które kontrolują przepływ oleju, oferując 10 poziomów siły tłumienia kompresji.
Obniżenie przedniego dyferencjału oraz specjalnie zaprojektowane długości amortyzatorów coilover maksymalizują dostępny skok zawieszenia i zapobiegają blokowaniu przegubów CV.
Poliuretanowe tuleje mocowania dyferencjału zastępują fabryczne, miękkie tuleje, ograniczając ruch dyferencjału pod obciążeniem.
Górne wahacze i zawieszenie tylne
Zestaw zawiera aluminiowe górne wahacze ICON, zaprojektowane w celu poprawy wydajności całego zawieszenia Land Cruisera, zapewniając skorygowaną geometrię przedniego zawieszenia, zwiększoną regulację kąta camber i caster, oraz większy prześwit dla elementów zawieszenia.
Dodatkowo, zastąpienie fabrycznego sworznia kulowego przez nowy, serwisowalny i regenerowalny ICON Delta Joint PRO umożliwia pełen skok zawieszenia (bump i droop), eliminując blokowanie.
Z tyłu zastosowano sprężyny o podwójnej charakterystyce, które zapewniają miększą pracę w normalnym zakresie, a przy większym obciążeniu – sztywniejsze reakcje, co łączy komfort jazdy po asfalcie z doskonałą odpornością na dobicia i świetnymi właściwościami terenowymi.
Podniesienie tyłu o 2” zapewnia zrównanie wysokości przodu i tyłu pojazdu.
Regulowany aluminiowy drążek Panharda ICON pozwala na precyzyjne wycentrowanie tylnej osi, a podwójny gwint regulacyjny umożliwia korektę długości drążka bez konieczności jego demontażu.
Aluminiowe tylne górne i dolne wahacze ICON zapewniają regulację na pojeździe za pomocą podwójnego regulatora ICON i wykorzystują bezsmarowe tuleje o podwójnej twardości z jednej strony oraz masywne końcówki FK z drugiej, co zapewnia swobodną artykulację zawieszenia, jednocześnie redukując hałas i wibracje drogowe.
Tylne amortyzatory ICON 2.5 Aluminum Series z zbiornikami wewnętrznymi CDCV z zintegrowanymi strefami tłumienia poprawiają zdolność amortyzacji, a ich specjalne strojenie zapewnia zrównoważoną pracę zawieszenia od przodu do tyłu pojazdu.
Zawieszenie ICON Vehicle Dynamics Stage 9 to doskonały wybór dla kierowców, którzy chcą zwiększyć możliwości swojego Land Cruisera 250, zarówno na drodze, jak i w terenie.
Cechy i korzyści
- Amortyzatory coilover z serii 2.5 z zbiornikami wewnętrznymi zapewniają doskonałe tłumienie drgań oraz kontrolę nad pojazdem z jednoczesnym poprawieniem chłodzenia amortyzatorów
- Wszystkie amortyzatory wyposażone w zawory CDC, oferujące 10 ustawień regulacji tłumienia kompresji, od miękkiego do twardego
- Zwiększony skok zawieszenia oraz lepsza jakość jazdy w porównaniu do fabrycznego zawieszenia
- Obniżenie przedniego dyferencjału zapewnia lepszy maksymalny kąt pracy przegubów CV i maksymalizuje dostępny skok zawieszenia
- Regulowane amortyzatory coilover umożliwiają podniesienie przodu pojazdu od 1,25” do 3” powyżej fabrycznej wysokości
- Billetowe aluminiowe wahacze UCA zapewniają większą wytrzymałość, trwałość oraz możliwość regulacji kąta camber i caster na pojeździe, co poprawia prowadzenie
- Wahacze UCA wyposażone w opatentowany (U.S. Pat. 10,731,700) przegub Delta Joint Pro oferujący 90 stopni całkowitej artykulacji
- Elementy CNC wykonane z lotniczego aluminium 6061
- Korpusy amortyzatorów coilover odporne na korozję, pokryte powłoką CAD i wyposażone w tłoczyska o średnicy 7/8"
- Sprężyny tylne o podwójnej charakterystyce poprawiają wydajność i komfort jazdy, zapewniając 2” podniesienia tylnej osi
- Billetowe górne i dolne wahacze tylne poprawiają artykulację tylnego zawieszenia i umożliwiają regulację kąta nachylenia mostu na pojeździe
- Regulowany aluminiowy drążek Panharda ICON poprawia wycentrowanie tylnej osi oraz wydajność tylnego zawieszenia
- Łożyska FK Rod End zapewniają wydłużoną żywotność i minimalne ugięcie pod obciążeniem
- Tylne amortyzatory ICON 2.5 Aluminum Series z zbiornikami wewnętrznymi z tłoczyskami o średnicy 7/8" zapewniają zwiększoną wydajność i zrównoważone strojenie w połączeniu z amortyzatorami coilover
- Wyprodukowano w USA
SKU | IC-K53369 |
---|---|
Model Toyota: | Land Cruiser |
Generacja: | LC250 |
Producent | ICON |