Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej.

Zestaw Zawieszenia ICON Lift 1,25-3'' Stage 10 Billet Toyota Land Cruiser 250
Systemy zawieszenia ICON Vehicle Dynamics dla Toyota Land Cruiser 250 zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i wymagających kierowcach. Głównym celem inżynierów ICON jest zwiększenie skoku kół i zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę pojazdu i jakość jazdy zarówno na drodze, jak i poza nią. System Stage 10 obejmuje amortyzatory coilover z serii 2.5, które zostały specjalnie strojone do pojazdu, wyposażone w zbiorniki wewnętrzne z systemem CDEV, zapewniające wyjątkowe właściwości chłodzące oraz sprężyny coilover zaprojektowane przez ICON, które oferują lepsze odczucie pojazdu w całym zakresie skoku. Te amortyzatory mają regulację wysokości w zakresie 1,25-3” podniesienia przodu w porównaniu do fabrycznego zawieszenia, umożliwiając użycie większych, bardziej agresywnych kombinacji kół i opon. Zbiorniki wewnętrzne znacznie zwiększają objętość oleju w amortyzatorze oraz powierzchnię rozpraszania ciepła, co pozwala zapobiegać przegrzaniu i kawitacji przy intensywnym użytkowaniu, co mogłoby prowadzić do utraty właściwości tłumienia. Skup się na jeździe, a ICON Intelligent Control (IIC) odczyta teren i dokona niemal natychmiastowej regulacji za pomocą elektronicznego zaworu tłumienia kompresji (CDEV) w każdym amortyzatorze. Możesz sterować systemem bezprzewodowo za pomocą aplikacji IIC na telefonie, a po skonfigurowaniu system działa automatycznie, bez potrzeby ingerencji kierowcy. Kombinacja uchwytów obniżających przedni dyferencjał i specjalnie zaprojektowanych długości coilover przez ICON maksymalizuje dostępny skok zawieszenia z przodu i zapobiega zacinaniu się przegubów CV. Dodatkowo, poliuretanowe tuleje mocujące dyferencjał zastępują miękkie tuleje OE, pomagając ograniczyć ruch dyferencjału pod obciążeniem.
W zestawie znajduje się zestaw wahaczy górnych wykonanych z billet aluminium, zaprojektowany w celu poprawy ogólnej wydajności Toyota Land Cruiser poprzez skorygowaną geometrię przedniego zawieszenia, zwiększoną regulację kąta pochylenia i kąta pochylenia na pojeździe oraz poprawioną przestronność komponentów zawieszenia. Dodatkowo, zastąpienie oryginalnego przegubu kulowego nowym, serwisowalnym i nadającym się do regeneracji przegubem Delta Joint PRO firmy ICON pozwala na pełny skok zawieszenia przedniego w dół i w górę, eliminując zacinanie się. Konstrukcja tylnych sprężyn o podwójnym skoku zapewnia miększą wysokość sprężyny do jazdy oraz twardszą sprężynę przeciążeniową, które razem dostarczają komfortu na drodze, doskonałej odporności na uderzenia i doskonałej wydajności terenowej. 2” podniesienia tyłu w porównaniu do standardu pozwala na uzyskanie poziomego ustawienia przód-tył. Regulowany drążek Panharda z frezowanego aluminium pomaga wycentrować tylną oś, a podwójne gwinty regulacyjne umożliwiają łatwą, „na pojeździe” regulację długości drążka Panharda bez konieczności jego demontażu. 2.5 Aluminiowe amortyzatory z serii CDEV z zbiornikami wewnętrznymi zintegrowane z strefami uderzeniowymi zapewniają lepsze tłumienie amortyzatora i wykorzystują specjalnie dobrane do pojazdu ustawienia, które równoważą wydajność pojazdu z przodu i z tyłu. System zawieszenia ICON Vehicle Dynamics Toyota Land Cruiser Stage 10 to doskonały wybór dla kierowców, którzy chcą poprawić możliwości swojego pojazdu zarówno na drodze, jak i w terenie.
Cechy i Korzyści:
- Amortyzatory przednie typu coilover z serii 2.5, wyposażone w zbiorniki wewnętrzne, zapewniające doskonałe tłumienie i kontrolę pojazdu oraz lepsze chłodzenie amortyzatorów.
- Zwiększony skok kół i poprawiona jakość jazdy w porównaniu do standardowego zawieszenia.
- Obniżenie przedniego dyferencjału poprawia maksymalny kąt roboczy przegubów CV oraz maksymalizuje dostępny skok zawieszenia.
- Technologia CDE Valve firmy ICON umożliwia regulację ustawień tłumienia kompresji w pojeździe oraz aktywną regulację za pomocą ICON Intelligent Control (IIC).
- ICON Intelligent Control (IIC) wykorzystuje czujniki pokładowe do monitorowania sił G i ruchów nadwozia pojazdu oraz ustawień określonych przez użytkownika, aby aktywnie wprowadzać niemal natychmiastowe zmiany tłumienia kompresji.
- Amortyzatory coilover z regulacją wysokości zapewniają 1.25-3” podniesienia przodu w porównaniu do standardowego zawieszenia.
- Wahacze górne wykonane z billet aluminium zapewniają dodatkową wytrzymałość, trwałość oraz regulację kąta pochylenia i kąta pochylenia na pojeździe, co zapewnia optymalną zwrotność.
- Wahacze górne wyposażone w opatentowany (patent USA 10,731,700) Delta Joint Pro, oferujący 90 stopni pełnej artykulacji.
- Komponenty wykonane z aluminium klasy lotniczej 6061, obrabiane CNC.
- Amortyzatory coilover o odpornej na korozję powierzchni z powłoką CAD oraz tłoczyskami o średnicy 7/8”.
- Podwójne sprężyny tylne o zmiennej twardości poprawiają osiągi i komfort jazdy, zapewniając 2” podniesienia tyłu.
- Regulowany drążek Panharda z billet aluminium umożliwia poprawne wycentrowanie tylnej osi oraz poprawia wydajność zawieszenia tylnego.
- Łożyska FK Rod End zapewniają długowieczność i minimalizują odkształcenia.
- Amortyzatory tylne 2.5 Aluminum Series z zbiornikami wewnętrznymi i tłoczyskami o średnicy 7/8” zapewniają zwiększoną wydajność i zrównoważoną regulację z amortyzatorami przednimi.
- Wyprodukowano w USA
SKU | IC-K53370 |
---|---|
Model Toyota: | Land Cruiser |
Generacja: | LC250 |
Producent | ICON |