Język
Ładuję...
SKU
IC-K93055

Zestaw Zawieszenia ICON RXT, F-150 SVT Raptor 2010-2014

43 449,10 zł
Na zamówienie
Cena może ulec zmianie

Ford SVT Raptor to wyjątkowo zdolny pojazd, który od kilku lat przyciąga uwagę społeczności off-roadowych. Od momentu wydania Raptora inżynierowie ICON Vehicle Dynamics testowali ten pojazd w ekstremalnych warunkach, opracowując najbardziej zaawansowane komponenty zawieszenia na rynku. Od brutalnych pustyń południowego zachodu, przez głębokie śniegi w północno-zachodniej części Michigan, po zalesione szlaki wschodniego wybrzeża, systemy zawieszenia ICON były poddane próbie i sprawdziły się bez zarzutu. Nie zadowoleni z "dobrego stanu rzeczy", ICON ponownie postanowili podnieść poprzeczkę w zakresie wydajności Raptora, wprowadzając  RXT Rear Suspension System.

Dzięki połączeniu wewnętrznych badań i ścisłej współpracy z grupami entuzjastów Raptora, inżynierowie ICON przez ostatni rok identyfikowali ograniczenia w fabrycznych komponentach i szukali sposobów na wyciągnięcie jeszcze większej wydajności z tego pojazdu. RXT Rear Suspension System obejmuje całkowicie nowy amortyzator tylnego zawieszenia RXT 3.0 z bypassami oraz resor wielostopniowy RXT, które współpracują z zestawem tłumików tylnych ICON Raptor. Instalacja tego systemu eliminuje wspomniane wcześniej „ograniczenia” i całkowicie redefiniuje potencjał tego pojazdu, oferując o 20% więcej skoku w górę, o 30% więcej skoku w dół oraz możliwość regulacji twardości resora w zależności od konfiguracji pojazdu.

Zestaw Bump Stopów Hydraulicznych ICON Raptor: Zadaniem odboju jest kontrolowanie i ograniczanie końcowej pozycji zawieszenia podczas skoku w górę. Fabryczny odbój tylny wykonany jest z gumy piankowej, ma ograniczoną zdolność absorpcji energii, a także jest ograniczeniem w zakresie dostępnego skoku tylnego zawieszenia. Zestaw tłumików tylnych ICON Raptor wykorzystuje wrażliwy na prędkość Bump Stop hydrauliczny 2.0, który zwiększa ilość absorbowanej energii, im szybciej jest uderzany. Zestaw ten początkowo zaprojektowano do ograniczenia uderzenia w fabrycznym miejscu montażu, ale zawsze miał możliwość umożliwienia większego skoku w górę za pomocą wymiennego podkładu. Po połączeniu z resorem RXT i amortyzatorem tylnym, podkład można usunąć, co skutkuje znaczną poprawą skoku w górę oraz wydajności off-road.

Resor wielostopniowy RXT: Aby wykorzystać dodatkowy skok oferowany przez system zawieszenia RXT Rear Suspension System, inżynierowie ICON musieli porzucić fabryczne resory i opracować zamiennik, który rozwiązywał problemy znalezione podczas testów R&D. Efektem jest użytkownikowo regulowany pakiet resorów wielostopniowych, który oferuje znaczną poprawę wydajności niemal w każdej konfiguracji Raptora. Funkcje takie jak wkładki w końcówkach piór oraz separatory piór poprawiają komfort jazdy, podczas gdy potrójne owijanie wojskowe na oczku z przodu oraz półowijanie z tyłu zwiększają trwałość i wytrzymałość resora. Dodano również pióro odbicia, aby zmniejszyć skręcanie osi Raptora, co było kolejnym problemem zidentyfikowanym podczas intensywnych testów ICON. Aby poprawić komfort jazdy pojazdu oraz uzyskać dodatkowy skok w dół, stopień twardości standardowej konfiguracji został nieznacznie obniżony. Chociaż większość właścicieli Raptora doceni to rozwiązanie, osoby, które wyposażyły swoje pojazdy w dużą ilość dodatkowego ciężaru w postaci bagażnika, zapasowych opon i części lub innych dodatków, mogą wymagać większej twardości. Z tego powodu pakiet resorów zaprojektowano z dodatkowym piórem (w zestawie), które można wymienić lub dodać do pakietu, uzyskując dodatkowy wzrost twardości o 10% lub 20%, co pozwala obsłużyć cięższe pojazdy.

Amortyzator tylnego zawieszenia RXT 3.0 z bypassami: Aby zakończyć RXT Rear Suspension System, trzeba było opracować nowy amortyzator, który będzie w stanie kontrolować zawieszenie w nowym zakresie skoku, a także wytrzymać nadużycia off-roadowe, które Raptor będzie teraz w stanie znieść. Zwiększenie skoku w górę rozwiązano za pomocą unikalnego podejścia z bocznym mocowaniem oczka, które pozwoliło inżynierom ICON opracować amortyzator o krótszej długości skurczu, dłuższej w rozciągnięciu, który nadal pasuje do fabrycznego punktu montażu. Podwójna rura recyrkulacyjna zbiornika (zgłoszenie patentowe) zawiera zawór zwrotny, który pozwala na wymianę gorącego płynu w korpusie amortyzatora na chłodniejszy płyn w zbiorniku. Dzięki temu Raptor może być używany w bardziej ekstremalnych warunkach przez dłuższy czas, bez obawy o spadek wydajności i przegrzewanie się amortyzatorów.

Funkcje i korzyści

System Hydraulicznych Bump Stopów:

  • Zaprojektowany z myślą o zwiększeniu prześwitu resora, aby nie utracić skoku w górę przy standardowych lub aftermarketowych resorach
  • Łatwy montaż na śruby, bez potrzeby demontażu nadwozia
  • 6061 Billet stalowy poprzeczny z anodowaniem i polerowaniem
  • Pady uderzeniowe tłumika nie wymagają demontażu resora
  • Wygodne właściwości jezdne na drodze z wystarczającą zdolnością tłumienia przy dużych obciążeniach
  • Hydro-pneumatyczny tłumik zwiększa pojemność energii tłumika
  • Wrażliwy na prędkość tłumik zwiększa ilość absorbowanej energii, im szybciej zostanie uderzony
  • Zmniejsza uderzenia tylnego końca i poprawia ogólną wydajność
  • Klamrowe wsporniki wzmacniają ramę w krytycznych miejscach, zapobiegając uszkodzeniom ramy podczas ekstremalnych warunków off-road
  • Poprzeczka i pręty napinające stabilizują belki ramy i zapobiegają ich skręcaniu podczas mocnych uderzeń
  • Zwiększa sztywność ramy i poprawia ogólną dynamikę pojazdu
  • Innowacyjna poprzeczka z aluminium
  • Wstępnie stuningowane i naładowane azotem do większości Fordów Raptorów
  • Zintegrowana regulacja do przyszłych produktów dedykowanych dla Raptora

Resor wielostopniowy RXT:

  • 3 regulowane przez użytkownika twardości sprężyn do unikalnych konfiguracji
  • Potrójne owijanie wojskowe oczka z przodu oraz półowijanie z tyłu dla zwiększenia trwałości
  • Pióro odbicia zmniejsza skręcanie osi
  • Wkładki w końcówkach piór oraz separatory piór zmniejszają tarcie i poprawiają komfort jazdy
  • Gumowe osłony w stylu OEM, które nie wymagają konserwacji i nie skrzypią
  • Przedłużenia tłumików w zestawie, do użycia, gdy nie zainstalowano zestawu tłumików aftermarketowych
  • Nowe śruby oczek sprężyn Forda OE z zestawem do łatwego demontażu i ponownego montażu sprężyn

Amortyzator tylnego zawieszenia RXT 3.0 z bypassami:

  • 3-tubowy amortyzator bypassowy z 3.0 zdalnym zbiornikiem
  • Unikalne boczne mocowanie oczka umożliwia zwiększenie skoku w górę, wykorzystując fabryczne punkty montażu
  • Podwójna rura recyrkulacyjna zbiornika utrzymuje niską temperaturę amortyzatorów
  • Zawieszenie anty-wahliwe (zgłoszenie patentowe) zapobiega kontaktowi rur bypassowych z resorami i oponami
  • Regulowane pokrętła pozwalają na szybką regulację bez użycia narzędzi
  • Wysokiej rozdzielczości zawory bypassowe zaprojektowane do precyzyjnych regulacji odbicia i kompresji
  • Wysokoprzepływowe, CNC frezowane bloki bypassowe do zwiększenia przepływu płynów
  • Wymienne rury bypassowe, które łatwo wymienić w razie uszkodzenia

Wyprodukowano w USA

Więcej informacji
SKU IC-K93055
Model Ford F-150 Raptor
Generacja: SVT 2010-2014
Producent ICON
Napisz własną recenzję
Napisz opinię o produkcie:Zestaw Zawieszenia ICON RXT, F-150 SVT Raptor 2010-2014
Twoja ocena
Zapytaj o produkt
^ Copyright © 2023 Nomad Tech 4X4. All rights reserved.