Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej.

Zestaw Zawieszenia z Resorami ICON 3,5-4,5'' Lift, Stage 2, Billet F-150 4WD 2021-2023
Systemy zawieszenia ICON Vehicle Dynamics 2021-2023 Ford F-150 4WD zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i poważnym kierowcy. Głównym celem inżynierów ICON jest zwiększenie skoku kół oraz zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę pojazdu i jakość jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie. Aby to osiągnąć, systemy te zawierają zwrotnice wykonane z wysokowytrzymałego żeliwa sferoidalnego, obrabiane CNC, które replikują geometrię zawieszenia F-150 Tremor i stanowią w praktyce „konwersję” na Tremora dla F-150 4WD. Ten system Stage 2 zawiera precyzyjnie dobrane, pojazdowe amortyzatory 2,5” typu coilover z wewnętrznym zbiornikiem, zapewniającym wyjątkowe właściwości chłodzące, oraz sprężyny ICON, które zapewniają doskonałe „czucie” pojazdu w całym zakresie skoku. Te amortyzatory są również regulowane pod względem wysokości, oferując 3,5-4,5” podniesienia z przodu względem standardu, co pozwala na użycie większych, bardziej agresywnych kół i opon. Połączenie z zwrotnicami ICON umożliwia zwiększenie skoku kół o 20% w porównaniu do innych zestawów amortyzatorów ICON F-150. Wahacze górne Delta Joint PRO wykonane z frezowanego aluminium w F-150 nie tylko zwiększają wytrzymałość i trwałość, ale także pomagają utrzymać fabryczny zakres ustawień geometrii, oferując regulację kąta pochylenia osi oraz kąta zbieżności na pojeździe, a także umożliwiają dodatkowe podniesienie zapewnione przez ten system. Amortyzatory tylne ICON 2.5 Aluminum Series z zbiornikami piggyback wykorzystują pojazdowe ustawienia zaworów, oferując zwiększone tłumienie i odprowadzanie ciepła, równoważąc wydajność pojazdu od przodu do tyłu. Resory ICON Multi-Rate umożliwiają dostosowanie twardości resorów i wysokości zawieszenia z tyłu, poprawiając jakość jazdy i redukując skręcanie osi, eliminując fabryczne bloczki tylnego zawieszenia. Wysokość zawieszenia z tyłu jest utrzymywana w akceptowalnym zakresie dzięki tylnym wahaczom obniżającym ICON wykonanym z frezowanego aluminium, o wysokości obniżenia 1". System zawieszenia ICON Vehicle Dynamics Stage 2 2021-2023 F-150 4WD jest doskonałym wyborem dla kierowców szukających poprawy możliwości swojego pojazdu zarówno na drodze, jak i w terenie.
Ten system zawiera wahacze górne z opatentowanym przez ICON Delta Joint PRO. Delta Joint PRO to innowacyjny, nowy staw artykulacyjny zawieszenia ICON, który łączy wytrzymałość i trwałość fabrycznych przegubów kulowych z osiągami i wytrzymałością, które przewyższają tradycyjne przeguby kulowe stosowane w motorsporcie. Delta Joint PRO ma nową, serwisowalną konstrukcję, w której każdy element może być usunięty, sprawdzony i wymieniony bez konieczności zakupu całego nowego przegubu. Wytrzymałość i trwałość poprawia użycie większej kulki, która ma o 56% większą powierzchnię łożyskową niż standardowy Delta Joint, a także ulepszono uszczelnienie smarujące. Jednak ulepszona wydajność jest sercem Delta Joint PRO, który oferuje pełne 90 stopni artykulacji, od jednego skrajnego do drugiego. Oznacza to 14% poprawę w zakresie ruchu, w porównaniu do bardzo wydajnego oryginalnego Delta Joint, co pozwala na maksymalny ruch zawieszenia bez blokad w całym zakresie skoku. Delta Joint PRO został zaprojektowany tak, aby wytrzymał najcięższe warunki, z kulką i wałkiem chromolowym, które mają powierzchnię łożyskową utwardzoną do twardości Rockwell C 55. Wymienne rasy wykonane są z metalu spiekanego impregnowanego grafitem, obrabianego na najdokładniejszych tolerancjach, aby zapewnić bezbłędne, metalowe połączenie łożyska. Przeprojektowaliśmy również system smarowania, z kanałami smarowymi, które efektywnie rozprowadzają smar bez wyciągania się poza uszczelkę łożyska.
INFORMACJE O RESORACH MULTI-RATE (z szeklami obniżającymi ICON):
Opcja nr 1 (dostarczona)
+1,50” podniesienia zawieszenia z tyłu względem standardu (pusty pojazd)
Opcja nr 2
+20% twardości resora względem Opcji nr 1
+2,75” podniesienia zawieszenia z tyłu względem standardu (pusty pojazd)
+1,50” podniesienia zawieszenia z tyłu względem standardu przy obciążeniu 180 kg
Opcja nr 3
+40% twardości resora względem Opcji nr 1
+3,50” podniesienia zawieszenia z tyłu względem standardu (pusty pojazd)
+1,00” podniesienia zawieszenia z tyłu względem standardu przy obciążeniu 380 kg
Wyprodukowano w USA
Nie pasuje do F-150 Raptor
Nie pasuje do F-150 wyposażonego w BlueCruise
Nie pasuje dp F-150 wyposażonego w zintegrowany system ważenia ładunku
SKU | IC-K93142L |
---|---|
Model Ford | F-150 |
Generacja: | po 2021 |
Producent | ICON |