Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej.

Zestaw Zawieszenia z Resorami ICON 3,5-4,5'' Lift, Stage 4, Wahacze Rurowe F-150 4WD 2021-2023
ICON Vehicle Dynamics zaprojektowało system zawieszenia do Forda F-150 4WD (2021-2023) z myślą o maksymalnej wydajności i wymagających kierowcach. Inżynierowie ICON skoncentrowali się na zwiększeniu skoku kół i zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę pojazdu oraz wyjątkowy komfort jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie. System ten zapewnia optymalne prowadzenie oraz osiągi w różnych warunkach terenowych.
Najważniejsze cechy:
-
Wzmocnione zwrotnice kierownicze – Zwrotnice z obrabianego CNC żeliwa sferoidalnego odwzorowują geometrię zawieszenia wersji Tremor, co w praktyce oznacza konwersję Twojego F-150 4WD na wersję Tremor. Dzięki temu poprawiają właściwości terenowe pojazdu i zwiększają skok zawieszenia o 20% w porównaniu z innymi zestawami ICON do F-150.
-
Amortyzatory coilover 2.5” – Specjalnie dostrojone amortyzatory ICON z zewnętrznymi zbiornikami wyposażonymi w technologię CDCV (Compression Damping Control Valve) zapewniają optymalne chłodzenie i wyższe osiągi. Amortyzatory te mają regulowaną wysokość i umożliwiają podniesienie przodu pojazdu o 3,5”–4,5” w stosunku do fabrycznego zawieszenia, co pozwala na montaż większych i bardziej agresywnych kół oraz opon.
-
Górne wahacze Delta Joint PRO – Wzmocnione wahacze wykonane z aluminium lotniczego zwiększają wytrzymałość i trwałość zawieszenia, a także pozwalają na zachowanie fabrycznych wartości geometrii zawieszenia. Dodatkowo umożliwiają regulację kątów wyprzedzenia i pochylenia koła (caster/camber), a także pozwalają na uzyskanie większego prześwitu.
-
Tylne amortyzatory ICON 2.5 Aluminum Series CDCV – Dzięki specyficznemu dla pojazdu strojeniu, amortyzatory te zwiększają zdolność tłumienia oraz skutecznie odprowadzają ciepło, poprawiając stabilność pojazdu przy dużych prędkościach i podczas jazdy w trudnym terenie.
-
Zewnętrznie regulowane zawory CDCV ICON – System zawiera regulowane zawory, które kontrolują przepływ oleju do zewnętrznych zbiorników, co pozwala na wybór spośród 10 poziomów siły tłumienia kompresji. Dzięki temu użytkownik może dostosować zawieszenie do różnych warunków drogowych i stylu jazdy.
-
Resory piórowe Multi-Rate – Resory ICON Multi-Rate umożliwiają regulację twardości zawieszenia oraz wysokości tyłu pojazdu. Poprawiają komfort jazdy i eliminują zjawisko „axle wrap” (nadmiernego skrętu osi), które często występuje przy stosowaniu fabrycznych klocków dystansowych.
-
Aluminiowe obejmy obniżające ICON – Regulacja wysokości tyłu pojazdu odbywa się za pomocą aluminiowych obejm ICON o obniżeniu 1”, co pozwala na zachowanie odpowiedniej równowagi pojazdu i zwiększoną stabilność.
Technologia Delta Joint PRO:
Delta Joint PRO to innowacyjne rozwiązanie ICON, które łączy trwałość i żywotność fabrycznych sworzni kulowych z osiągami i wytrzymałością przewyższającą tradycyjne przeguby stosowane w motorsporcie.
Kluczowe cechy Delta Joint PRO:
- Możliwość serwisowania i regeneracji – Konstrukcja umożliwia wymianę poszczególnych komponentów bez konieczności zakupu całego nowego przegubu.
- Większa powierzchnia nośna – Powiększona kulka zapewnia o 56% większą powierzchnię styku, co zwiększa wytrzymałość i trwałość przegubu.
- Zwiększony zakres ruchu – Przegub oferuje pełne 90 stopni ruchu w każdą stronę, co oznacza 14% większy zakres pracy w porównaniu do oryginalnego Delta Joint. Dzięki temu zawieszenie może poruszać się bez zablokowań w pełnym zakresie skoku.
- Konstrukcja z chromolibdenu – Trzpień i kulka przegubu wykonane są z hartowanego chromolibdenu o twardości Rockwell C 55, co gwarantuje wyjątkową odporność na obciążenia.
- Łożyska z metalu spiekanego z grafitem – Precyzyjnie obrobione komponenty zapewniają idealny, metalowy styk łożyskowy o najwyższej precyzji działania.
- Ulepszony system smarowania – Nowo zaprojektowane kanały smarujące równomiernie rozprowadzają smar, zapobiegając jego przedostawaniu się poza uszczelnienie łożyska.
Opcje konfiguracji Multi-Rate (z szeklami obniżającymi ICON):
Opcja #1 (konfiguracja domyślna)
- Podniesienie tyłu o 1,50” ponad fabryczną wysokość (bez obciążenia)
Opcja #2
- +20% sztywności sprężyny w porównaniu do opcji #1
- Podniesienie tyłu o 2,75” ponad fabryczną wysokość (bez obciążenia)
- Podniesienie tyłu o 1,50” ponad fabryczną wysokość przy stałym obciążeniu 180 kg
Opcja #3
- +40% sztywności sprężyny w porównaniu do opcji #1
- Podniesienie tyłu o 3,50” ponad fabryczną wysokość (bez obciążenia)
- Podniesienie tyłu o 1,00” ponad fabryczną wysokość przy stałym obciążeniu 385 kg
Wyprodukowano w USA
Nie pasuje do F-150 Raptor
Nie pasuje do F-150 wyposażonego w BlueCruise
Nie pasuje dp F-150 wyposażonego w zintegrowany system ważenia ładunku
SKU | IC-K93144TL |
---|---|
Model Ford | F-150 |
Generacja: | po 2021 |
Producent | ICON |