Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Dowiedz się więcej.

Zestaw Zawieszenia ICON Lift 0-3,5'' Stage 2 Wahacze Rurowe FJ Cruiser/4Runner 2009-2023
Systemy zawieszenia ICON Vehicle Dynamics dla Toyota 4Runner 2010-2024 i Toyota FJ Cruiser 2010-2014 zostały zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i wymagających kierowcach. Głównym celem inżynierów ICON było zwiększenie skoku zawieszenia i zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę nad pojazdem oraz wyjątkową jakość jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie.
Zestaw Stage 2 obejmuje dostrojone do konkretnego pojazdu coilovery ICON 2.5” z wewnętrznym zbiornikiem, który zapewnia doskonałe właściwości chłodzące. W połączeniu z opracowanymi przez ICON sprężynami uzyskano doskonałe czucie pojazdu w całym zakresie pracy zawieszenia.
Coilovery te umożliwiają również regulację wysokości prześwitu w zakresie 0-3,5” z przodu, co pozwala na montaż większych i bardziej agresywnych kół oraz opon. Dzięki wydłużonemu skokowi, ich zastosowanie wymaga dodania górnych wahaczy ICON.
Górne rurowe wahacze Delta Joint nie tylko zwiększają wytrzymałość i trwałość, ale również pomagają utrzymać fabryczne wartości geometrii zawieszenia, zwiększając kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster) oraz umożliwiając poprawne ustawienie zbieżności przy zwiększonym prześwicie.
Sprężyny tylne ICON zapewniają komfort jazdy na asfalcie oraz doskonałe osiągi w terenie, podnosząc tył pojazdu o 2” względem fabrycznej wysokości, co pozwala na wyrównanie poziomu zawieszenia względem przodu.
Tylne amortyzatory ICON 2.0 Aluminum Series z wewnętrznym zbiornikiem mają specjalnie dostrojone zawory, które równoważą pracę zawieszenia przód-tył, zapewniając płynne i przewidywalne tłumienie.
Delta Joint – opatentowany przegub ICON
System ten wykorzystuje górne wahacze ICON, wyposażone w opatentowany przegub Delta Joint.
Delta Joint to wytrzymały, wysokokątowy sworzeń kulowy, który łączy w sobie trwałość klasycznego sworznia z wydajnością przegubu uniball. Standardowy uniball zapewnia dużą swobodę ruchu wahaczy, ale jego słabą stroną jest brak zabezpieczenia przed czynnikami atmosferycznymi, co może skracać jego żywotność w codziennym użytkowaniu.
Delta Joint został zaprojektowany z cynkowaną obudową, co stanowi pierwszą warstwę ochrony przed korozją. Wytrzymałe uszczelnienie smarowe zabezpiecza wnętrze przegubu przed brudem, błotem i wilgocią.
Dzięki metalowej konstrukcji i smarowalnej budowie, Delta Joint ma wydłużoną żywotność, a jednocześnie pracuje cicho i bez luzów.
To właśnie unikalne połączenie cech sprawia, że Delta Joint przewyższa klasyczne uniballe, zapewniając jednocześnie większy zakres pracy niż tradycyjne sworznie kulowe.
Cechy i korzyści:
- Zwiększony skok zawieszenia i poprawiona jakość jazdy w porównaniu do fabrycznego zawieszenia.
- Dostrojone do konkretnego pojazdu amortyzatory przednie i tylne, zapewniające lepsze tłumienie i kontrolę nad pojazdem.
- Regulowane coilovery pozwalają na podniesienie przodu o 0-3,5”.
- Coilovery o wydłużonym skoku, w połączeniu z górnymi wahaczami ICON, zwiększają zakres pracy zawieszenia.
- Rurowe górne wahacze zapewniają większą wytrzymałość, trwałość i poprawioną geometrię zawieszenia.
- Precyzyjnie obrabiane komponenty CNC z aluminium lotniczego 6061.
- Korpusy amortyzatorów pokryte odporną na korozję powłoką CAD, wyposażone w trzpienie o średnicy 7/8”.
- Łożyska FK Rod End dla większej trwałości i minimalnych luzów.
- Tylne amortyzatory ICON 2.0 Aluminum Series z wewnętrznym zbiornikiem, wyposażone w trzpienie o średnicy 5/8”.
- Montaż typu bolt-on – brak konieczności cięcia i spawania.
- Wyprodukowano w USA
Dla samochodów wyposażonych w KDSS wymagany jest regulowany drążek panharda (IC-54220)
SKU | IC-K53062T |
---|---|
Model Toyota: | 4Runner, FJ Cruiser |
Generacja: | V 2009-2023, - |
Producent | ICON |