Zawieszenie ICON Vehicle Dynamics dla Toyota 4Runner i Toyota FJ Cruiser zostało zaprojektowane z myślą o maksymalnej wydajności i wymagających kierowcach. Inżynierowie ICON skupili się na zwiększeniu skoku kół i zdolności tłumienia, co przekłada się na doskonałą kontrolę nad pojazdem i wysoki komfort jazdy zarówno na drodze, jak i w terenie.
System Stage 3 zawiera dostrojone do konkretnego pojazdu coilovery 2.5” z wewnętrznym zbiornikiem, zapewniającym lepsze chłodzenie i optymalne tłumienie drgań. Zastosowane sprężyny ICON poprawiają kontrolę nad pojazdem i jego reakcję na nierówności w całym zakresie skoku zawieszenia.
Coilovery przednie mają regulację wysokości od 0 do 3,5” względem fabrycznej wysokości, co pozwala na montaż większych i bardziej agresywnych kół oraz opon. Dzięki wydłużonemu skokowi, zwiększają one zakres pracy przedniego zawieszenia i wymagają montażu górnych wahaczy ICON.
Górne aluminiowe wahacze z przegubem Delta Joint wykonane metodą obróbki CNC nie tylko zwiększają wytrzymałość i trwałość, ale także pozwalają zachować fabryczne ustawienia geometrii, oferując możliwość regulacji kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (caster) oraz kąta pochylenia koła (camber).
Tylne aluminiowe, regulowane wahacze dolne są wykonane z obrabianego CNC aluminium 6061 i anodowane dla zwiększonej odporności na korozję. Zastosowanie łożysk FK z powłoką PTFE oraz poliuretanowych tulei poprawia pracę zawieszenia, zmniejsza jego podatność na odkształcenia i umożliwia regulację długości wahaczy dzięki systemowi podwójnej regulacji ICON.
Tylne sprężyny ICON zapewniają komfort jazdy na drodze oraz lepszą wydajność w terenie, podnosząc tył pojazdu o 2” względem fabrycznej wysokości dla zrównoważonego poziomu przodu i tyłu pojazdu.
Tylne amortyzatory ICON 2.0 Aluminum Series z wewnętrznym zbiornikiem są precyzyjnie dostrojone do konkretnego modelu, aby zbalansować pracę przedniego i tylnego zawieszenia.
Technologia Delta Joint
System zawiera górne wahacze ICON z opatentowanym przegubem Delta Joint, który łączy trwałość sworznia kulowego z wydajnością przegubu uniball.
W porównaniu do klasycznych przegubów uniball, Delta Joint oferuje lepszą odporność na korozję i zabrudzenia, dzięki cynkowanej obudowie oraz uszczelnieniu chroniącemu przed wodą i pyłem. Metalowa konstrukcja z możliwością smarowania zwiększa jego trwałość i zapewnia cichą pracę bez luzów.
Przegub Delta Joint łączy najlepsze cechy sworzni kulowych i przegubów uniball, oferując większą wytrzymałość oraz większy kąt wychylenia niż tradycyjny sworzeń kulowy.
Features & Benefits
- Increased wheel travel and ride quality over stock
- Vehicle specific tuned front and rear shocks for superior shock damping and control
- Adjustable coilovers provide 0-3.5" of front lift height
- Extended Travel coilovers matched with ICON UCA provides increased front droop travel
- Billet aluminum upper control arms for added strength, durability, adjustability, and improved alignment geometry
- Billet Aluminum rear lower links offer on vehicle pinion angle adjustment
- 6061 aircraft grade aluminum CNC machined components
- Corrosion resistant CAD plated coilover shock body with 7/8" shaft
- FK Rod End bearings for extended longevity and minimal deflection
- 2.0 Aluminum Series internal reservoir rear shocks with 5/8" shafts
- Bolt-on system means no cutting or welding necessary for install
Dla samochodów wyposażonych w KDSS wymagany jest regulowany drążek panharda (IC-54220)